Ik wil mijn bestuurdersstoel (leer elektrisch met verwarming) vervangen voor een stof sportstoel.
Het zal qua looks minder een geheel zijn, maar ik zie het niet zitten om een heel interieur om te bouwen en ik heb een mooie stoffen sportstoel op de kop weten te tikken. Deze is niet electrisch en eheft geen verwarming. Ik hou de originele stoel intact, zodat ik deze altijd terug kan plaatsen. De reden is, dat ik op het leer nogal zweet, stof ademt wat meer
Nu is mijn vraag de volgende: Heeft de bestuurdersstoel een airbagsensor (nodig)? Volgens mij wel al lijkt me dat wat onzinnig. In principe kun je ervan uitgaan dat op de bestuurdersstoel ten aller tijde iemand zit?
Weet iemand hoe het zit met de aansluiting? Er zit een klein stekkertje aan de sensor, wellicht is dit een andere dan ik heb. Ik kom er wel achter als ik de stoel die erin zit loshaal maar als mensen input hebben waardeer ik dit.
Een van de nuttige tips die ik al heb is, dat je voor je de stekker van de stoel loskoppelt de accu los moet halen, anders gaat het airbaglampje branden.
Alvast bedankt voor de input!