Xenonkit
Xenonkit
Ik zat wat rond te kijken voor: xenonkits
nou kwam ik xenonkits tegen van Philips en Pilot, waar constant wordt gezegd dat dit de beste xenonkits zijn voor je auto?
maar is dat ook zo? wie heeft er ervaring mee?
En weten jullie welke ik vooral NIET moet nemen?! Ik kreeg laatst een xenonkit aangeboden ( maar kon geen 'merk' op de doos lezen) kon ze hebben voor 100 euro (zou in de winkel 160 euro kosten)
?Wie weet wat het beste is voor me Bimmer!
nou kwam ik xenonkits tegen van Philips en Pilot, waar constant wordt gezegd dat dit de beste xenonkits zijn voor je auto?
maar is dat ook zo? wie heeft er ervaring mee?
En weten jullie welke ik vooral NIET moet nemen?! Ik kreeg laatst een xenonkit aangeboden ( maar kon geen 'merk' op de doos lezen) kon ze hebben voor 100 euro (zou in de winkel 160 euro kosten)
?Wie weet wat het beste is voor me Bimmer!
BM Double U
Re: Xenonkit
Zeker weten,heb pas ingebouwd

Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Hebben jullie het over de hele koplampen??? ik wou eigenlijk de mijne derin laten.
BM Double U
Ja,wij bedoelen koplampen.Kijk sommige dingen moet je origineel doen indien het mogelijk is.Xenon,ja dat kent Bmw origineel ook.Waarom moet je dan in dit geval met nep dingen experimenteren?
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
-
tommy_hf
nep is natuurlijk een groot woord, het is gewoon echt xenon, maar niet met de projectoren die je normaal hebt af fabriek.
Ik had hier ook wat gelezen over de Umnitza angel eyes. ?? zijn dat alleen de ringen of hele koplampen?
BM Double U
Pilot xenon staat wel goed bekend.
Philips daarentegen maakt volgens mij helemaal geen xenon sets. Dit zijn gewoon goedkope chinese setjes waarop dan een plakker van een bekend merk is geplakt (ook bosch word op deze wijze vaak aangeboden).
Wel is het zo dat xenon eigenlijk aleen maar goed werkt als je koplampen met een lens erin hebt, ik zou het zelf nooit inbouwen in een reflector type lamp (kan je beter iets meer uitgeven voor een set originele xenon koplampen).
Gelukkig zijn de facelift coupe en cabrio's altijd voorzien van lens-koplampen waardoor ik wel goed een setje kon inbouwen. Ik heb hiervoor xenon van Target gekozen, niet goedkoop maar wel goede kwaliteit.
Kj
Philips daarentegen maakt volgens mij helemaal geen xenon sets. Dit zijn gewoon goedkope chinese setjes waarop dan een plakker van een bekend merk is geplakt (ook bosch word op deze wijze vaak aangeboden).
Wel is het zo dat xenon eigenlijk aleen maar goed werkt als je koplampen met een lens erin hebt, ik zou het zelf nooit inbouwen in een reflector type lamp (kan je beter iets meer uitgeven voor een set originele xenon koplampen).
Gelukkig zijn de facelift coupe en cabrio's altijd voorzien van lens-koplampen waardoor ik wel goed een setje kon inbouwen. Ik heb hiervoor xenon van Target gekozen, niet goedkoop maar wel goede kwaliteit.
Kj
BMW 318CI 2003 M-Technik II 
-
tommy_hf
Even ter verduidelijking.
Philips maakt weldegelijk xenon componenten, deze worden dan samengesteld tot sets.
Daarnaast zijn diverse sets te krijgen van verschillende fabrikanten.
Pilot hoor ik ook wisselende verhalen over.
Ik heb zelf erg goede ervaringen met Duraxen en Philips. (beide merken verkoop ik dus, waarbij ik niet het gevoel heb dat de Duraxen duidelijk onderdoet bij de Philips afgezien van een veel lagere prijs)
Target is inderdaad goed, die werken met lampen van GE en zijn qua samenstelling hetzelfde als CATZ xenon.
Philips maakt weldegelijk xenon componenten, deze worden dan samengesteld tot sets.
Daarnaast zijn diverse sets te krijgen van verschillende fabrikanten.
Pilot hoor ik ook wisselende verhalen over.
Ik heb zelf erg goede ervaringen met Duraxen en Philips. (beide merken verkoop ik dus, waarbij ik niet het gevoel heb dat de Duraxen duidelijk onderdoet bij de Philips afgezien van een veel lagere prijs)
Target is inderdaad goed, die werken met lampen van GE en zijn qua samenstelling hetzelfde als CATZ xenon.
- largeproject
- Contacteer:
Double U schreef:Hebben jullie het over de hele koplampen??? ik wou eigenlijk de mijne derin laten.
De eerst foto is een aftersales xenon setje in de normale koplamp.
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... s-0003.jpg[/thumbnail]
De tweede foto is oem xenon,je ziet het licht is veel minder verstrooit,zijn de tegeliggers ook veel blijer mee.
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... s-0002.jpg[/thumbnail]
Een heel belangrijk verschil zijn de reflectoren in de lampen, veel namaak is gewoon stukken minder. Ik zou niet gaan bezuinigen op je koplampen!!!!
- Marvin 328iT
Iemand ervaring met Depo projectorkoplampen?(en evt icm Xenon?)
Ben benieuwd hoe die zijn...op internet(amerika) staan er goede berichten over!
Want ik denk er hard over na om zoiets te gaan monteren...heb geen zin om +500,- euro uit te geven aan alleen mijn verlichting..(heb ook nog mijn onderstel, en uitlaatsysteem op het verlanglijstje staan
)
gr.
Marvin
Ben benieuwd hoe die zijn...op internet(amerika) staan er goede berichten over!
Want ik denk er hard over na om zoiets te gaan monteren...heb geen zin om +500,- euro uit te geven aan alleen mijn verlichting..(heb ook nog mijn onderstel, en uitlaatsysteem op het verlanglijstje staan
gr.
Marvin
Voor eens en voor altijd;
OEM Xenon of géén Xenon!
En al helemaal geen Xenon in de standaard Halogeen koplamp behuizing.
OEM Xenon of géén Xenon!
www. M3 register .nl
-
Mac
BertusE46 schreef:Voor eens en voor altijd;
OEM Xenon of géén Xenon!
Heb zelf een setje erin gehad en een week lang stug volgehouden dat het best wel meeviel....
- Spoiler: Laat zien