E36 318i valt rijdt niet mooi constant.
- Martijn-E36
E36 318i valt rijdt niet mooi constant.
Hallo. Allemaal, ik heb een probleempje met mijn auto.
Ik heb sinds kort een e36 318i met 164000km nu rijd deze opzich goed ook is deze auto goed onderhouden alleen bij een constante snelheid bv. 100km/h lijkt het of de auto soms iets terugvalt en dan weer oppakt je voelt het bijna niet en de verbruiksmeter blijft ook wel mooi recht staan!
Wie heeft er een idee wat dit zou kunnen zijn?!
Ik heb sinds kort een e36 318i met 164000km nu rijd deze opzich goed ook is deze auto goed onderhouden alleen bij een constante snelheid bv. 100km/h lijkt het of de auto soms iets terugvalt en dan weer oppakt je voelt het bijna niet en de verbruiksmeter blijft ook wel mooi recht staan!
Wie heeft er een idee wat dit zou kunnen zijn?!
Re: E36 318i valt rijdt niet mooi constant.
Pfoeh dat kan vanalles zijn;
Vacuumlek, luchtmassameter, brandstofdruk regelaar, brandstoffilter, brandstofpomp, en ga zo maar verder.
Is dit alleen bij een constante snelheid? stationair loopt ie prima? en wat gebeurt er bij vol optrekken?
Vacuumlek, luchtmassameter, brandstofdruk regelaar, brandstoffilter, brandstofpomp, en ga zo maar verder.
Is dit alleen bij een constante snelheid? stationair loopt ie prima? en wat gebeurt er bij vol optrekken?
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
- Martijn-E36
Dit is alleen bij constante snelheid! Hij trekt mooi soepel op maar zal het zo nog een x nakijken en even vermelden wat hij doet! bedankt voor je snelle reactie
- Martijn-E36
Het lijkt erop dat het alleen bij constante snelheid is boven de 100 km/h hieronder lijkt hij er geen last van te hebben en met optrekken ook niet! Hoop dat je hier wat mee kunt.
Dat maakt de zoektocht niet veel makkelijker denk ik.
Heb je de auto ooit uit laten lezen toevallig? ben benieuwd of ie eventueel foutcodes geeft.
Heb je de auto ooit uit laten lezen toevallig? ben benieuwd of ie eventueel foutcodes geeft.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
- Martijn-E36
Nee nog niet uitgelezen heb hem nog geen week en particulier gekocht en dit deed de auto ook wel bij de proefrit maar zou wel graag willen weten waar het wegkomt! dan toch maar x langs de garage om uit te lezen, of mocht dit wel een bekend probleem zijn hoor ik het ook graag. 

Wellicht 1 van de bobines