Ik vind zelf dat een M-embleem op de grille erg mooi en sportief staat. Hier het resultaat...
Wat vinden jullie ervan?
Groeten,
Diego

Ik heb het embleem gewoon van bij de dealer. Het is een embleem wat normaal gesproken ook bij auto's met een M-Pakket aan de zijkant zit. Het vastzetten is eenvoudig, neem twee kunstof 'plaatjes' in de vorm van het M-Logo en monteer het embleem hier aan vast. Zet met een RVS schroef de twee plaatjes vast aan de grille. Een schroef is voldoende, daar het embleem niets weegt.Mitslol schreef:Ik vind het wel stoer, waar heb je het embleem vandaan en hoe heb je hem vast gezet?
Ook eens, op mijn Touring (met M pakket) zit ook niets, niet eens een type aanduiding op de achterklepLex_b3 schreef:Eens met Bromano. Wellicht dat een M-badge nog kan wat je tegenwoordig ziet als een auto uitgerust is met M pakket, maar dat was nog niet in deze bouwjaren.
Maar smaken en meningen verschillen niet voor niets! Anders zou het er allemaal hetzelfde uitzien..
Is die plek bewust gekozen? Want volgens mij zitten ze bij de M modellen rechts.
Iedereen gelukkig z'n eigen mening en smaak! De linkse hoek is bewust gekozen, om de motorkap te openen bij de E46 zit de hendel n.l. rechts in de grill. Rechts was dus geen optie...Lex_b3 schreef:Eens met Bromano. Wellicht dat een M-badge nog kan wat je tegenwoordig ziet als een auto uitgerust is met M pakket, maar dat was nog niet in deze bouwjaren.
Maar smaken en meningen verschillen niet voor niets! Anders zou het er allemaal hetzelfde uitzien..
Is die plek bewust gekozen? Want volgens mij zitten ze bij de M modellen rechts.