BMW 320i E46 LPG G3

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
HK Arnhem

BMW 320i E46 LPG G3

Bericht door HK Arnhem » 17 mei 2017, 17:57

Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen.

Ik ben 31 jaar en kom uit Arnhem. Met veel plezier werkzaam als werkvoorbereider civiele techniek (grond weg en waterbouw). Auto's zijn een grote passie. Misschien soms iets te.

Auto's die ik heb gehad:
- Suzuki Swift (gratis)
- BMW e46 320d Handgeschakeld
- Volvo 850 GLT uit 1992 Automaat
- Ford Mondeo Ghia Platinum Automaat
- Volkswagen Passat 1.9tdi Handgeschakeld
- Honda Civic 1.6 2005 5drs (Verschrikkelijk)

Sinds iets meer dan een jaar rij ik nu in mijn huidige auto: Een E46 320i 150pk Automaat op lpg G3. Ik heb deze auto overgenomen van Marc Klaver, een autogek en tevens werkzaam voor diverse autobladen (Autoweek, Autobild, etc). Na een proefrit was vooral mijn vrouw meteen om, en ik daarna dus ook.

Wat een fijne auto. We hebben er nu ca. 25.000km mee gereden en de auto bevalt nog steeds perfect. Mijn vrouw wil m niet meer kwijt. Via de link kun je mijn review lezen. http://www.autoweek.nl/autoreview/43187/bmw-320i-aut

- Vorig jaar ben ik voor het eerst op het Bimmerfest geweest. Daarvoor reed ik met mijn zwager (Jan Lemkes, ook redacteur voor Autoweek) in een BMW M5 510pk touring naar Venlo.
- Daarnaast ben ik 2 jaar terug bij Spring Event Weeze langs de weg gaan staan, absolute aanrader.
- Afgelopen zomer ben ik op Concours de Chantilly geweest in Chantilly (bij Parijs). De kaarten zijn nu in de voorverkoop. Dit is een absolute aanrader. Dit jaar ga ik weer.
- Volgend jaar lijkt het me leuk om naar Goodwood Festival of Speed te gaan.

Ik hoop op dit Forum te kunnen bijdragen en te kunnen leren van technische zaken. Ik vind het leuk om zoveel mogelijk zelf te doen. Bij de BMW heb ik momenteel alleen nog de bougies, 2 bobines en de kachelkraan vervangen.

Nou tot zover het voorstellen.

Tot ziens op het Forum.

Terug naar “Stel jezelf voor”