En het is toch een BMW geworden. Een E60

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Qdance777

En het is toch een BMW geworden. Een E60

Bericht door Qdance777 » 11 apr 2017, 16:16

Beste mede bimmers!

Ik zal mijn even voorstellen met mij en mijn eerste BMW.

Jeroen, 28 jaar en kom uit Zmeer.
Na mijn geliefde Audi S3 uit 2009 (AUT) verkocht te moeten hebben vanwege een kleine opkomst (helaas was het een 3deurs), een Opel Insignia sport tourer gekocht. Bij mij gaat het meestal van het één, totaal naar het ander. De grootte van de A3 viel in het niets bij de kolossale Opel. Wow, wat een opberg ruimte! En dat was de bedoeling. De meeste opties zaten erop, en qua vering 100 punten. Maar wat was dat ding traag. Het was een 1.4T met 140pk. Ding was werkelijk waar niet vooruit te branden. Dan nog maar niet te spreken over het helse schakelen van Opel. Mijn meisje heeft een Hyundai i10, en dat ding was veel meer genot om mee te rijden dan de Opel. Dat kan dus nooit de bedoeling zijn. Na lang zoeken en pijnzen of ik wel wéér een andere auto moest kopen, toch maar serieus gaan kijken naar een opvolger.
Zo kwam ik de BMW 520i uit 2010 tegen. Vond het al direct een mooie auto, maar wat mij het meest aansprak waren de lage kilometers. namelijk 70.000 en dat het wederom een automaat is. De bmw is dan wel niet de snelste, maar komt prima mee in het verkeer. In ieder geval al een stuk sneller dan de trage Opel. De 520i is ook niet BOMVOl opties zoals de meeste hier wel hebben, helaas, maar ach, je kan niet alles hebben! Het rijdt in ieder geval fantastisch! Het is weer een waar genot om mijn eigen auto te pakken, en niet die van mijn vriendin. :gek:

Ik ben nog wel van plan om het een en ander te retrofitten.

-M pakket rondom
-comfort stoelen
-luxe stuur -- welke momenteel al in bestelling staat
-128 of 135 styling velgen
-ramen blinderen

En als andere nog mooie suggesties hebben, zijn die uiteraard altijd welkom! BMW is compleet nieuw voor mij, dus ik weet waarschijnlijk nog niet voor 50% wat er allemaal te doen en te verkrijgen is ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

redsteal92

Re: En het is toch een BMW geworden. Een E60

Bericht door redsteal92 » 11 apr 2017, 18:29

Welkom hier en een mooie wagen! Een paar andere wielen en M-Pakket maken hem al snel een stuk dikker vind ik altijd. Verder zie ik dat je de facelift hebt dus dan zijn er al een aantal leuke dingen die zonder veel geld "gecodeerd" kunnen worden.

Qdance777

Bericht door Qdance777 » 11 apr 2017, 19:25

Oh top! Wat kan er zoal gecodeerd worden? Ben erg benieuwd!

Als iemand nog velgen te koop heeft, hoor ik dat uiteraard graag! ;)

jwbakkenes

Bericht door jwbakkenes » 11 apr 2017, 21:25

Welkom met je mooie auto, lekker kilometerstand idd.
Veel plezier hier en met je BMW.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

redsteal92

Bericht door redsteal92 » 12 apr 2017, 07:20

Als je het bestandje opent wat hier op de link staat dan heb je het meeste er wel op staan. Zijn volgens mij nog een paar kleine dingen die hier niet op staan.

http://ncs-expert.com/e60-coding-options-list

Quadrantz

Bericht door Quadrantz » 12 apr 2017, 09:04

Welkom!

In Z'meer zit BMW Lover die kan ook van alles coderen (en heeft mij geholpen om NCS Expert aan de praat te krijgen). Een jaar geleden woonde ik nog in Z'meer maar vorig jaar zomer verhuisd naar W'veen :).

Mooie bimmer btw! M-pakket (+ M-stuur niet te vergeten ;)) en andere velgen gaan haar goed staan! Andere stoelen zou ook niet verkeerd zijn want lees/hoor mindere verhalen over de standaard stoelen.

Veel plezier hier en met de bimmer :duim:

Qdance777

Bericht door Qdance777 » 12 apr 2017, 15:09

Quadrantz schreef:Welkom!

In Z'meer zit BMW Lover die kan ook van alles coderen (en heeft mij geholpen om NCS Expert aan de praat te krijgen). Een jaar geleden woonde ik nog in Z'meer maar vorig jaar zomer verhuisd naar W'veen :).

Mooie bimmer btw! M-pakket (+ M-stuur niet te vergeten ;)) en andere velgen gaan haar goed staan! Andere stoelen zou ook niet verkeerd zijn want lees/hoor mindere verhalen over de standaard stoelen.

Veel plezier hier en met de bimmer :duim:
Ja die staan alle zeker nog op het verlanglijstje!

Het liefst zou ik de comfort stoelen willen, alleen lees ik dat dat zo goed als onmogelijk is om alles aan de praat te krijgen als je huidige stoelen niet vol elektrisch en verwarmd zijn. Ik ben zelf wel handig, maar tot op zekere hoogte. De dingen die ik gelezen heb erover zijn voor mij TE. Maar als iemand uiteraard wel de kennis hiervan heeft, hoor ik dat graag!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”