Pieter - 316i E46 sedan

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
PVB507

Pieter - 316i E46 sedan

Bericht door PVB507 » 23 mar 2017, 21:32

Beste forumleden,

Ik ben sinds vandaag lid van dit forum en wil me graag voorstellen. Ik ben Pieter, 21, woon in de buurt van Rotterdam en bezit een BMW 316i E46 sedan. Ik doe op dit moment HBO management-opleiding en gebruik de auto alleen voor woon-werkverkeer op de zaterdag en zo nu en dan om mee naar school te rijden.

Wij (ik rij de auto samen met m'n broertje) hebben de auto in januari 2016 gekocht. Sindsdien is er een hoop gebeurt, tot en met twee keer pech in één vakantie toe. Laat ik het zo stellen: het is een geweldige auto, erg comfortabel en luxe, maar er zit flink wat geld in. Er zijn flink wat zaken aan vervangen inmiddels, maar ik moet zeggen dat we sinds enkele maanden geen problemen meer gehad hebben ;)

Genoeg gepraat, even wat info over de auto: een 316i met de robuuste achtkleps M43TU 1.9 viercilinder, bouwjaar 2001 (net geen facelift) in Topas blauw. Inmiddels ruim 210.000 km op de klok. Voorzien van een aantal goede opties: sportstuurwiel met bediening, automatische airco, PDC, cruise control

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de geïntereseerden, dit is er inmiddels allemaal vervangen:
- Brandstoffilter
- Alle banden
- Stabilisatorstangen voor
- Wielkuip linksvoor + temperatuursensor (na botsing met konijn :| )
- Schokdempers achter
- Handrem (schoenen bij achterrem)
- Paravaan
- Luchtmassameter + krukassensor
- Schijven + blokken voor
- Remklauwen voor gereviseerd
- Koppeling
- Deurfolie linksvoor
- Pakking oliefilterhuis

Groetjes, Pieter

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Pieter - 316i E46 sedan

Bericht door mieske90 » 25 mar 2017, 16:02

Welkom Pieter,

Je hebt een leuke wagen :duim:
Hebben jullie nog plannen met jullie wagen?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”