E46 tint/wrap projekt just for fun and looks of course.

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
bmw320dHK

Re: E46 tint/wrap projekt just for fun and looks of course.

Bericht door bmw320dHK » 17 jan 2017, 14:57

Voor de rest moet ik zeggen dat dit toch een onverwoestbare auto is. ondertussen al 360000 :W
Nog geen problemen gehad. Ook niet op wintervakantie, en ik moet zeggen dat ik best wel bang was of die bij -18 zal starten? :ja: en ja hoor elke keer startte die gelijk!

Enige probleem waarvan ik de oorzaak al weet is dat die langzaam of niet helemaal op temperatuur komt. Maar dit had die al vanaf het begin dat ik hem heb, alleen in zomer merk je dat niet zo snel.
Na wat youtube filmpjes te kijken heb ik maar de egr thermostaat gecheckt en ja die was kapot. nieuwe is al besteld dus hoop dat het alleen deze is en niet ook de hoofd thermostaat.
Voor de rest ben ik van plan om de hardyschijf even wisselen en de voorste stabilisator rubbers.

bmw320dHK

Bericht door bmw320dHK » 25 jan 2017, 00:43

Update:

Mijn hardy schijf was niet zo erg aan toe zoals ik dacht.
Maar heb hem toch vervangen samen met de voorste stabilisator rubbers

De probleem was de achterste cardanas lager..helemaal weggerot!!
Deze had niet op besteld helaas en dus laat ik dat maar aan de garage over.

Dus misschien een tip voor de mensen die ervaren soms schokkerig wegrijden en trillen bij optrekken-->zou ik eerst maar de cardanas lagers nakijken ;) dit kan je heel makkelijk doen door in zijn vrij even aan de cardan te hangen/schudden.Want om ze te zien moet de hele uitlaat aan de kant en hitteschild eraf. Zonder brug een klote job..trust me

*heb wat fotos gemaakt zal die later posten

Largo330

Bericht door Largo330 » 25 jan 2017, 18:52

Leuk om je enthousiasme te zien! Zie dat je erg handig bent met folie en vind leuk te zien dat je bepaalde wraps gewoon doet/probeert en durft omdat het kan. Persoonlijk niet mijn smaak maar je werk ziet er mooi en strak uit :duim:
Dat brengt mij eigenlijk bij de volgende vraag, of je voor mij den dienst kan bewijzen, en dat is het wrappen van mijn Raamlijsten. Weet niet of dat lukt/kan, goed blijft met bloedhete zon in de zomer op een klein oppervlak, misschien kan je met hier wat meer over vertellen. Je kan me altijd een pb sturen als je interesse heb.
Succes met verdere updates en rijplezier ;)

Largo330

Bericht door Largo330 » 25 jan 2017, 18:53

Leuk om je enthousiasme te zien! Zie dat je erg handig bent met folie en vind leuk te zien dat je bepaalde wraps gewoon doet/probeert en durft omdat het kan. Persoonlijk niet mijn smaak maar je werk ziet er mooi en strak uit :duim:
Dat brengt mij eigenlijk bij de volgende vraag, of je voor mij den dienst kan bewijzen, en dat is het wrappen van mijn Raamlijsten. Weet niet of dat lukt/kan, goed blijft met bloedhete zon in de zomer op een klein oppervlak, misschien kan je met hier wat meer over vertellen. Je kan me altijd een pb sturen als je interesse heb.
Succes met verdere updates en rijplezier ;)

Lex_b3

Bericht door Lex_b3 » 17 feb 2017, 11:30

Ziet er best leuk uit zo hoor! Zal van de zomer wat meer aandacht aan die folies geven, begrijp dat Suntek wel makkelijk mee te werken is? Ik had mijn versie bij PremiumVinyls vandaan, ik weet niet welk merk folie dat is.

Wat mij opviel is dat het erg slecht te verhitten was, en je ook bij het minste al een scheur in de folie veeg. bleef verder wel goed zitten. Oh en niet onbelangrijk, ik heb een gepolariseerde zonnebril, dan zie je allemaal olievlekken op je ramen tijdens het rijden. Ook geen idee of je daar tussen kan kiezen.

bofkont

Bericht door bofkont » 17 feb 2017, 17:16

Zo hey jij bent wel verrekte handig met die folie :duimen:
Niet echt mijn ding zo die folie over de motorkap, maar verder lekker bezig.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”