Sjors - E60 530d uit 2004

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
SjorsVeenje

Sjors - E60 530d uit 2004

Bericht door SjorsVeenje » 06 feb 2017, 20:37

Hallo Allemaal,

heb hier al aardig info gevonden, maar het is wel zo netjes mezelf toch even voor te stellen :duim:

Mijn naam is Sjors Veenje en woon in Winsum Gn, ben 29 jaar oud en heb sinds een aantal week een BMW530d uit 2004 gekocht..
Rijd super lekker!
Van de week nog een nieuwe accu installeren en de koplampen laten polijsten en misschien de bak nog laten spoelen en dan kan ik er eerst wel weer even tegenaan.. (hoop ik)

Tot ziens op het forum!

Groeten Sjors

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Sjors - E60 530d uit 2004

Bericht door mieske90 » 10 feb 2017, 14:49

Welkom Sjors,

kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

Foto's van je wagen doen het hier ook altijd goed ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Afbeelding
Volgende evenement:

SjorsVeenje

Re: Sjors - E60 530d uit 2004

Bericht door SjorsVeenje » 11 feb 2017, 21:07

Verder heb ik niet zo veel over mezelf te vertellen, over mijn 530d kan ik nog wel het een en ander vertellen..

Van de week erachter gekomen dat het uitlaat spruitstuk lek is, dus deze zal ik moeten vervangen zeer binnenkort..
Luchtfilter ook even bekeken en dat was inmiddels een roetfilter geworden, dus volgende week maar aan beginnen..

De 5 heeft onder andere comfort 2 stoelen - bochten verlichting - lederen bekleding met stoelverwarming en nog veel meer gekkigheid..
Hierbij een foto, ik zal in de toekomst vast en zeker meer vertellen en vast ook vragen :gekdoen:

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”