Het lampje van de koelvloeistof begon te branden dus ik het peil gekeken en dit was erg laag, dus bijgevuld en weer verder gereden, maar na een paar weken begon die weer te branden. Ik heb dus een koelvloeistof lekkage

Heb alle slangen nagekeken en heb hier nergens een lek kunnen vinden, ook bij het reservoir is niks te vinden, dus ben ik verder gaan kijken. Zo heb ik gelezen dat het ook in je olie kan komen door een kapotte koppakking. Ik heb de peilstok eruit getrokken en hier zat witte sludge op en ik heb er een aansteker bij gehouden en het begon te knetteren. Dit zou moeten duiden op een lekke koppakking.
kan iemand bevestigen dat dit de koppakking is? of kan er iets anders zijn wat de oorzaak is.
Zoja, zou iemand mij hier mee kunnen helpen tegen een vergoeding in de omgeving Tilburg (mag ook wat verder zijn).
Het gaat om een 318i touring uit 2001 met een m43 motor. Km stand is 222k.