Arjan helaas BMWloos

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Boston George

Arjan helaas BMWloos

Bericht door Boston George » 29 jan 2017, 17:54

Ik ben Arjan en woon in Amsterdam. Tot voor kort reed ik in een 325D uit 2009.

In het dagelijks leven ben ik ondernemer en boekhouder. Met ongeveer 30.000 km per jaar was een Honda Civic een prima optie. Eind 2015 had de Civic bijna 300.000 op de teller en was er een kleine op komst. De zaken gaan goed en dus heb ik een geimporteerde 325D touring uit 2009 met M pakket aangeschaft (E91). Deze had ik gekocht bij bmwtouringkopen.nl, een tip van een kennis.

Ik heb prima zaken gedaan met die kerel en was als een kind zo blij. Het heeft me echt verbaasd dat ik zo kon genieten van een auto. Pano dak, mooie velgen, leren bekleding, lekker snel, dikke stereo en hij zag er waarzinnig strak uit. Iedere keer als ik in de auto stapte had ik een grote glimlach op mijn gezicht.

Januari 2017 is de 325 gestolen en ik baal als een stekker. De auto is verzekerd, maar het lukt met niet om een vergelijkbare bak te vinden. Ik moet bekennen dat ik nu alleen nog maar BMW ga rijden :whistle: Ik ben aan het kijken naar een vijf-er, omdat er straks twee kinderstoeltjes achterin moeten passen 8)

Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Arjan helaas BMWloos

Bericht door mieske90 » 30 jan 2017, 20:59

Welkom Arjan,

Wow klote dat je wagen is gestolen :|
Een vergelijkbare wagen is altijd moeilijk te vinden,

succes met je zoektocht naar jouw volgende BMW.

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige bmw een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Afbeelding
Volgende evenement:

Boston George

Re: Arjan helaas BMWloos - en dat voelt nogal naakt....

Bericht door Boston George » 30 jan 2017, 21:23

Dank!

Ik ben nu zoekende naar een E61, 525 tot 535. In verband met gezinsuitbreiding gaan we het niet meer redden met een E91 :tong:

Diesel, automaat, niet ouder dan 2009 en max 175.000 kms. Geimporteerd uit dld geen probleem, mits onder goede voorwaarden en onderhoud bekend. Budget rond de 18K, met 2K speelruimte voor het noodzakelijke onderhoud en aanpassingen.

Hebben jullie nog tips?

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Arjan helaas BMWloos

Bericht door mieske90 » 31 jan 2017, 20:08

Arjan, we hebben een verkoop gedeelte (een stuk verder naar ondere) daar toevallig al gekeken?
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”