TOMTOM - CURFER

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
FrankP_550i

TOMTOM - CURFER

Bericht door FrankP_550i » 30 dec 2016, 14:13

een 2 maanden geleden de TOMTOM CURFER aangeschaft.

Leuke oplossing van NL bodem om allerlei zaken van de auto/motor weer te geven en ook diverse zaken over rijgedrag te monitoren

Geeft ook de watertemperatuur aan!!
Ook "car finder"

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/curfer/

Bevalt tot nu goed en werkt zonder problemen.

p.s. ik heb geen aandelen in TOMTOM :amen:

ehombie

Re: TOMTOM - CURFER

Bericht door ehombie » 30 dec 2016, 18:12

Oke is nieuw voor mij...wel wat aan de prijzige kant vind ik. Zitten er lampjes op de obd stekker of iets dergelijks? Zal wel geen grote stroomverbruiker zijn....maar goed. Schakeld die zich helemaal uit? Wanneer je er niet mee rijdt of kun je altijd bluethooth verbinding maken?

Gebruik zelf torque pro. Voor de simpele data acquisitie die is uit te lezen. Tomtom zal wel iets gebruikvriendelijker zijn...

Voorheen fiat sceicento gehad en waterpomp en distributieriem vervangen en koelvloeistof geflust.
Wilde zeker zijn dat de moter temperatuur goed bleef na afvullen en ontluchten. Gebruikte toen ook torquepro omdat op het dashboard geen directe aflezing had.

Carly app kan ik ook nog...maar moet ik nog configureren wat ik wil zien en kan zien.

Gebruik het af en toe als ik passagier ben...en niks te doen tijdens een langer rit op de weg.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht

FrankP_550i

Re: TOMTOM - CURFER

Bericht door FrankP_550i » 02 jan 2017, 09:00

de ODB connector werkt geheel automatisch via bluetooth. De ODB connector zit achter het klepje en die blauwe lampjes zie je dus niet.

er zit ook een synchroniseer" optie op zodat de ritten die gereden zijn zonder de App actief te hebben, toch de gegeven worden opgenomen in de App.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”