Pikey zonder Bimmer
Pikey zonder Bimmer
Na een tippie heb ik me aangemeld bij dit forum. In de familie is er nog niemand met een BMW en wellicht komt daar verandering in. Ik heb altijd al een zwak gehad voor een E46 met heerlijke R6 en die vallen nu binnen m'n budget. De komende tijd zal ik meer vragen hebben, dan antwoorden.
Over mij:
Stefan, 46, Dordtenaar, monteurtje in de bouw en liefhebber van auto's en een biertje. Roep maar als je vragen hebt.
Auto:
97-er W210 (E van MB)
Over mij:
Stefan, 46, Dordtenaar, monteurtje in de bouw en liefhebber van auto's en een biertje. Roep maar als je vragen hebt.
Auto:
97-er W210 (E van MB)
Re: Pikey zonder Bimmer
Welkom Stefan!
Heb je al enig idee naar wat voor E46 je op zoek bent?
Heb je al enig idee naar wat voor E46 je op zoek bent?
Hee NielZ,
Ik ben op m'n gemak de kat uit de boom aan het kijken. M'n voorkeur gaat uit naar de snelste benzine onder de M3. Ik ben nog niet helemaal thuis in de opties van BMW. Wat een must is zijn die zitting verlengers en een navigatie. De rest ga ik me in verdiepen.
Ik ben op m'n gemak de kat uit de boom aan het kijken. M'n voorkeur gaat uit naar de snelste benzine onder de M3. Ik ben nog niet helemaal thuis in de opties van BMW. Wat een must is zijn die zitting verlengers en een navigatie. De rest ga ik me in verdiepen.
Laatst gewijzigd door mieske90 op 05 sep 2016, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het quote van een vorig bericht is niet toegestaan
Welkom hier en succes met de zoektocht als je meer weet dan horen weh et graag wellicht kunnen we je helpen. Misschien dat ik mijn E46 325ci Coupé wel te koop ga zetten
.

Da's wel het mooiste model, maar m'n voorkeur gaat uit naar een sedan. Als er een 3e of 4e mee moet vind ik een coupé echt tobben. M'n huidige E heeft de looks en het gemak van een taxi uit de jaren '90 - '00. Wel een rappe overigens
Laatst gewijzigd door mieske90 op 05 sep 2016, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum,
Succes met je zoektocht naar jouw ideale E46
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Succes met je zoektocht naar jouw ideale E46

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

De garage waar ik vaak kom heeft nog een in nieuwstaat originele 1e eigenaar 323 staan.
http://www.ths-automotive.nl/occasion/

http://www.ths-automotive.nl/occasion/
Hij staat 18sept ook binnen bij het Bimmerfest 

Thanks!!
Van de week in een E46 gereden, maar ik vind hem te klein. De 5-serie vind ik niet mooi, dus het blijft toch een E-klasse
Van de week in een E46 gereden, maar ik vind hem te klein. De 5-serie vind ik niet mooi, dus het blijft toch een E-klasse