Ik heb een aantal problemen met mijn 318i e46 2001, misschien dat jullie kunnen helpen.
Bij een koude motor kan ik haast niet en soms gewoon helemaal niet wegrijden. De auto begint enorm te stotteren en het voelt alsof er totaal geen gas vrij komt, zelfs als het gaspedaal tot de bodem wordt ingedrukt gaan de toeren niet omhoog. Af en toe krijg ik wat toeren maar dan zakt dit weer weg.
Nog een probleem is dat ik soms niet harder dan 120kmh kan gaan, alsof hij is begrenst. Dit komt meestal voor als ik in de 4e versneller boven de 4k toeren kom en dan pas overschakel, als ik vroeg overschakel 2 a 3k dan kom ik wel boven de 120 uit. Verder krijg ik ook een heel hoog en luid geluid als ik de 120kmh nader, dit verdwijnt wel meteen nadat ik 121kmh ga, het grootste geluid zit tussen de 116-120kmh.
Dan nog een probleemje, als ik het gaspedaal vloer dan krijg ik zeer weinig respons maar als ik het half gas geef dan reageert hij 10x beter.
Ik ben al langs de garage geweest. De garage heeft wat filters vervangen, de nokkenassensor vervangen en de tank gereinigd maar dit heeft niks geholpen.
Het motormanagement lampje brand en deze is ook uitgelezen bij de garage. Heb alleen zelf de foutcode niet

Binnenkort zal ik weer naar de garage gaan, maar ik hoop dat jullie misschien suggesties hebben waar het aan zou kunnen liggen. Mocht er informatie missen I'm sorry! laat het weten.
Edit: Nog even vergeten te vertellen, ik laat sinds kort de motor even 5 minuutjes draaien voordat ik wegrijd (Ik weet dat dit slecht is maar kan eventjes niet anders) bij het opwarmen schommelt de auto vrij veel en trilt hij ook wat, misschien dat dit nuttig is om te weten.