Ben in het bezit van inpa /nsc expert etc.
Ben dus gaan kijken en kwam er achter dat in mijn auto een 110ah accu origineel bmw zit ( vanuit 2007 waarschijnlijk) In het systeem staat een 80ah AGM accu ?( ik heb geen start stop systeem, wel een lci uit 2007 523i)
Heb de auto paar keer aan de druppellader gehad via motorruimte.
Momenteel heb ik net de juiste accu ingeleerd die er in zit via NSC expert & tool32.
Dat is wel gelukt als ik het via inpa uitlees. Maar nu zodra me oplader aangeeft dat ie 13.2 volt is, ik de sleutel in het contact doe, ik weer hoge accu ontlading krijg, daarna accu spanning laag met meteen erachter aan ABS systeem.(dit zal wel samen staan met lage accu)
Nou vroeg ik me af, is het voldoende om de auto met rust te laten en paar uur aan de lader ?
Hoe is de IBS sensor evt te testen/uitlezen ?
Of is het verstandiger om alsnog een nieuwe 110ah accu te kopen,en deze te registreren ?
( dacht dan aan deze :
http://www.advitek.nl/merken/varta/vart ... AnWs8P8HAQ )
Word echt leip van die accu meldingen
