Mijn sleutel van mijn BMW 323ci doet raar.
De achterklep werkt nog op de afstandbediening maar de centrale deurvrendeling niet, als ik op open druk gebeurdt er niks druk ik op sluiten gaan de lampen in de auto aan en hoor je een klik. De knop voor de centraledeurvergrendeling in de auto werkt alleen voor op slot doen maar gaat daarna niet meer open.
Wie kan mij helpen?
Sleutel werkt niet goed E46
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Sleutel werkt niet goed E46
Heb je de reservesleutel ook al geprobeert?
Als die gewoon functioneert, dan is je huidige sleutel naar z'n grootje.
Als die dezelfde symptomen geeft, dan moet je je auto laten uitlezen.
Mocht je sleutel kapot zijn, kun je natuurlijk altijd proberen het ding te openen, en de contacten schoon te maken.
Maar voor je dit doet, zou ik eerst een nieuwe bij bestellen.
Als die gewoon functioneert, dan is je huidige sleutel naar z'n grootje.
Als die dezelfde symptomen geeft, dan moet je je auto laten uitlezen.
Mocht je sleutel kapot zijn, kun je natuurlijk altijd proberen het ding te openen, en de contacten schoon te maken.
Maar voor je dit doet, zou ik eerst een nieuwe bij bestellen.
ja en anders een nieuwe batterij.. die zet de dealer er voor 5 euro in.. en je weet meteen meer.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- bjornc
Ligt er dus aan of je de pfl of fl sleutel hebt. De fl sleutel heeft een accu, en word via inductie opgeladen in het contactslot.Mario TT schreef:ja en anders een nieuwe batterij.. die zet de dealer er voor 5 euro in.. en je weet meteen meer.
Ik geloof niet dat deze accu te vervangen is.
Dus ff aan Ronald: Welk model sleutel heb je? De Diamand vorm, of de rechthoekige?
-
Ronald323ci
Bedankt voor jullie reactie ik heb de diamand vormige sleutel en mijn reserve sleutel doet precies hetzelfde.
Ronald
Ronald
- bjornc
Dan denk ik dat je de auto ff moet laten uitlezen. wellicht een storing om welke reden dan ook.Ronald323ci schreef:Bedankt voor jullie reactie ik heb de diamand vormige sleutel en mijn reserve sleutel doet precies hetzelfde.
Ronald