ik heb namelijk geen reseve wiel dus kan ik het beste een stalen velg kopen ??
dit is het type auto en velgen

wat houd die 35 in ?Mac schreef: Dus gewoon een 15" stalen velg. Steek 5 x 120 ET niet kleiner dan 35.
Succes!

weet je zeker dat je geen reservewiel hebt?juan schreef:ik zou graag wat maten hebben van de orginele bmw velg
ik heb namelijk geen reseve wiel dus kan ik het beste een stalen velg kopen ??
dit is het type auto en velgen
Bij het kopen van mijn auto heb ik later ook nog gebeld omdat ik dacht dat er geen reservewiel inzit. Dat komt omdat onder de bekleding in de kofferbak een ruimte is die lijkt op de ruimte voor het reservewiel, maar juist daaronder zit het reservewiel. x|doezel schreef:(heeft bij mij ook een tijdje gekost voordat ik wist dat ik een reservewiel had. Heb hem laatst nog moeten gebruiken.
hé... die ben ik HIER nog niet tegengekomenfarl schreef:Bij het kopen van mijn auto heb ik later ook nog gebeld omdat ik dacht dat er geen reservewiel inzit. Dat komt omdat onder de bekleding in de kofferbak een ruimte is die lijkt op de ruimte voor het reservewiel, maar juist daaronder zit het reservewiel. x|
Deze kan zo maar in het topic "over van alles en nog wat, nog iets nieuws ontdekt aan je auto"juan schreef:hahahha
heb hem gevonden niet verwacht dat hij daaronder nog kon liggen
dank je