De stuurbediening voor de radio en cruise control werkt niet , ook doet de claxon het niet.
De radio doet het wel maar is niet via het stuur te bedienen. Knopje voor cruise controle op dashboard werkt wel, lampje gaat branden maar gaat na ongeveer 20 seconden uit. Geen werking cruise control. Heb het elektrische contactslotblokje al vervangen, maar zonder resultaat. Denk nu aan de sleepcontacten in het stuur. Wie weet raad?
Ruitenwisser stopt soms midden op de ruit, vooral in de intervalstand.
Bij het sluiten gaat soms even de sirene, als het niet bij het sluiten gebeurt dan doet hij het bij het openen.
Wie weet de oplossingen ?
Oh ja ik heb de zitting van de achterbank eruit gehaald en daar was het behoorlijk nat, kan dit ermee te maken hebben?
mvg Louis
stuurbedienig radio , cruisecontrol en claxon werkt niet.
-
Re: stuurbedienig radio , cruisecontrol en claxon werkt niet
ok, is dat alles wat je verandert hebt? Of ook een ander stuur geplaatst?
groeten loentje
groeten loentje
BMW e39 540i touring 2001
BMW e30 325i cabriolet 1987
BMW 323i baur 1980 (wacht op restauratie)
BMW e12 520/4 1973
BMW 2000 touring 1973 (wacht op restauratie)
BMW 2002 sedan 1969 (in restauratie)
BMW e30 325i cabriolet 1987
BMW 323i baur 1980 (wacht op restauratie)
BMW e12 520/4 1973
BMW 2000 touring 1973 (wacht op restauratie)
BMW 2002 sedan 1969 (in restauratie)
hoi heb vorig jaar precies het zelvde probleem gehad het is gewoon je sleepring die zit achter je airbaig heb er nog een voor je liggen als je intresse hebt ik lees je bericht ik echt precies het zelvde euvel sleepring vervangen en alles werkt weer gewoon grt m43claessen33 schreef:De stuurbediening voor de radio en cruise control werkt niet , ook doet de claxon het niet.
De radio doet het wel maar is niet via het stuur te bedienen. Knopje voor cruise controle op dashboard werkt wel, lampje gaat branden maar gaat na ongeveer 20 seconden uit. Geen werking cruise control. Heb het elektrische contactslotblokje al vervangen, maar zonder resultaat. Denk nu aan de sleepcontacten in het stuur. Wie weet raad?
Ruitenwisser stopt soms midden op de ruit, vooral in de intervalstand.
Bij het sluiten gaat soms even de sirene, als het niet bij het sluiten gebeurt dan doet hij het bij het openen.
Wie weet de oplossingen ?
Oh ja ik heb de zitting van de achterbank eruit gehaald en daar was het behoorlijk nat, kan dit ermee te maken hebben?
mvg Louis
-
Welkom op het forum claessen33, normalerwijze stelt een nieuw lid zich eerst even voor voor hij/zij een probleem meld.
Indien je foto's van interieur en exterieur hebt zijn die meer dan welkom!
Jezelf voorstellen kun je hier doen.
Veel plezier op het forum, indien je nog vragen hebt kun je altijd bij de moderators terecht.
Indien je foto's van interieur en exterieur hebt zijn die meer dan welkom!
Jezelf voorstellen kun je hier doen.
Veel plezier op het forum, indien je nog vragen hebt kun je altijd bij de moderators terecht.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
-
Sorry, ben hiermee niet bekend.
Sinds vier jaar deze E39 overgenomen van de zoon, bevalt verder prima. voorheen altijd volvo
240 estate gereden. Maar BMW rijd fijner en zuiniger en dat met een zwaardere motor en meer cilinders. Heb ook nog een 528 van 1975 die ik aan het opknappen ben.
Sinds vier jaar deze E39 overgenomen van de zoon, bevalt verder prima. voorheen altijd volvo
240 estate gereden. Maar BMW rijd fijner en zuiniger en dat met een zwaardere motor en meer cilinders. Heb ook nog een 528 van 1975 die ik aan het opknappen ben.