Hij koste niet zo heel veel want hij stond dan al een tijd te koop. Hij rijd verder prima, maar de kachel en de bestuurder elektrische verstelling werkte niet.
Dus gaan zoeken en nu vond ik veel over de kachel weerstand. Die heb ik zojuist vervangen. Dit is allemaal gelukt. de aanjagen doet het weer. Ook heb de de stoel verstelling kunnen maken. op een of andere manier zat de zekeirng in de verkeerde positie. Maar met het verwijderen van het dashbord kastje vielen er twee onderdelen op de vloermat. Ik heb me rot gezocht waar deze voor dienen, maar kan niets vinden. Heeft iemand hier een idee wat en waar deze horen?

Verder heb ik nog wel wat zorgen over de versnellingsbak. Deze wil soms nog wel eens bonken als je het gaspedaal lost laat en dan na een 2 sec weer intrapt. Het voelt aan als of er speling op de cadan as zit. Maar ik lees ook dat dit een versnellingsbak probleem zijn kan. Het is een 5 versn automaat. Wat zou dit kunnen zijn? een bekend probleem voor dit model?
En wat heel irritant is dat er een fluittoon kom tussen de 100 en 110 km/u. Als je accelereert dan is het geluid weg tussen deze snelheden. iemand bekend met dit probleem?