Couper's 323CI E46
Re: Couper's 323CI E46
Ben nu aan het wikken en wegen, gaat de coupe mij verlaten en komt er een diesel voor terug :? 

Ik voel een 330cd aankomenCouper schreef:Ben nu aan het wikken en wegen, gaat de coupe mij verlaten en komt er een diesel voor terug :?

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
+1,
Als de knip het toelaat, gewoon best of both worlds nemen!
Das nou net het probleembjornc schreef:+1,

- bjornc
Ook als je zou importeren?
Durf het bijna niet te vragen, maar welk budget heb je in gedachten?
En wat moet je huidige ongeveer opbrengen in de particuliere verkoop? (realistisch gezien dan)
Durf het bijna niet te vragen, maar welk budget heb je in gedachten?
En wat moet je huidige ongeveer opbrengen in de particuliere verkoop? (realistisch gezien dan)
Wil voor een opvolger ook in D gaan kijken. Wat mijn coupe nu nog waard is weet ik zo niet.Maar ik zit aan 12000 als max te denken voor een auto uit D. 320d, 330d liefst M uitgevoerd met een paar lekkere opties, hoeft niet een bom volle te zijn, ga komende tijd eens links en rechts neuzen en kijken wat er zo al te vinden is en of mijn target dan haalbaar is.
Dat is een lastige opgave hoor denk ik.Couper schreef:Wil voor een opvolger ook in D gaan kijken. Wat mijn coupe nu nog waard is weet ik zo niet.Maar ik zit aan 12000 als max te denken voor een auto uit D. 320d, 330d liefst M uitgevoerd met een paar lekkere opties, hoeft niet een bom volle te zijn, ga komende tijd eens links en rechts neuzen en kijken wat er zo al te vinden is en of mijn target dan haalbaar is.

Nee hoor, is prima te doen... Gelukkig zijn er ook genoeg mensen te vinden die wel ongeveer weten wat hun auto waard is 

Als het een hint is ( 2e of 3e al) en er ligt je wat op je tong mag je ook zo een grote jongen zijn om een PB te sturenGriffendahl schreef:Nee hoor, is prima te doen... Gelukkig zijn er ook genoeg mensen te vinden die wel ongeveer weten wat hun auto waard is

Balen dat je misschien naar de diesels moet, Jason. Maar ja, de E46 diesels zijn ook niet de slechtste!

- Spoiler: Laat zien
- bjornc
Hoezo balen?farl schreef:Balen dat je misschien naar de diesels moet, Jason. Maar ja, de E46 diesels zijn ook niet de slechtste!![]()
Het is jammer dat je moet, omdat een wissel moeten maken altijd bagger is.
Maar een 320 of 330 d is zeker geen straf.
(stiekem hoop ik ooit de 330 d te mogen hebben, met 204 paardjes)
Ooh ja, maar pas vanaf 2003 zie ik nu. Die zal wat te prijzig zijn, denk ik.Griffendahl schreef:Er is ook een 320cd hoor Peter

320cd en 330cd zijn volgens mij gelijktijdig geintroduceerd samen met de facelift van de coupe. Daarom zijn ze nog wat aan de prijs.