Comfortzetels achteraf inbouwen mogelijk ?
Comfortzetels achteraf inbouwen mogelijk ?
Hallo mede bimmers,
ben niet nieuw hier en zal me zeer snel even voorstellen.
Toch een prangende vraag omdat er een setje stoelen te koop staan.
Ik heb een 518d F10 van dit jaar, heeft wel electrische hoogte verstelling van voorstoelen maar voor en achteruit schuiven is handmatig.
Als je hier comfortzetels in wilt bouwen is de bedrading hiervoor dan al voozien ?
alvast dank
mvg
Gerard
ben niet nieuw hier en zal me zeer snel even voorstellen.
Toch een prangende vraag omdat er een setje stoelen te koop staan.
Ik heb een 518d F10 van dit jaar, heeft wel electrische hoogte verstelling van voorstoelen maar voor en achteruit schuiven is handmatig.
Als je hier comfortzetels in wilt bouwen is de bedrading hiervoor dan al voozien ?
alvast dank
mvg
Gerard
- BMW530xdrive
Re: Comfortzetels achteraf inbouwen mogelijk ?
In theorie mogelijk, maar de bediening zit deels in de deur geloof ik. Zijn het uitsluitend de stoelen of een complete set? Heb je nu reeds stoelverwarming? Indien je de memory functie wilt gebruiken zul je waarschijnlijk nog een extra module moeten aanschaffen (geloof rond de 600,-).
Ik ben zelf van standaard (deels elektrisch) naar Sport gegaan. Ik heb het bij een bedrijf in Apeldoorn laten installeren. Interieur heb ik in Duitsland gekocht.
Ik ben zelf van standaard (deels elektrisch) naar Sport gegaan. Ik heb het bij een bedrijf in Apeldoorn laten installeren. Interieur heb ik in Duitsland gekocht.
F10 2012 BMW 530d xDrive, 258PK/560Nm
Is niet voorzien dus daar zal het ea. moeten worden gewijzigd.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Hallo,
dank voor de reactie. Hij heeft al stoelverwarming.
Het betreft alleen beide voorstoelen
Memory functie vind ik niet belangrijk, ben de enige die erin rijd.
welk bedrijf is het als is vragen mag ?
mvg
dank voor de reactie. Hij heeft al stoelverwarming.
Het betreft alleen beide voorstoelen
Memory functie vind ik niet belangrijk, ben de enige die erin rijd.
welk bedrijf is het als is vragen mag ?
mvg
- BMW530xdrive
Akto in Apeldoorn.
ok bedankt !
Zijn wel knoeiers bij Akto vind ik, je kunt beter even kontakten met Ryan (Source, paar berichten terug), die kan je ook vertellen hoe knullig Akto het bij mijn E61 heeft gedaan.
- BMW530xdrive
Bij mij goed werk geleverd, maar dat kan toeval zijn. Wat ging er bij jou mis Bart?
verder heb ik goede ervaringen met https://www.weber-cars.de/ in OsnaBrück (Duitsland). Zij leveren diverse interieurs voor de F10/F11 en kunnen ook inbouwen.
verder heb ik goede ervaringen met https://www.weber-cars.de/ in OsnaBrück (Duitsland). Zij leveren diverse interieurs voor de F10/F11 en kunnen ook inbouwen.
Op het eerste gezicht niets mis mee, maar bedrading slordig aangelegd, niet correct gecodeerd, en dat soort kleine zaken
Het is geen toeval want ik heb al meerdere auto's gehad die daar zijn geweest.BMW530xdrive schreef:Bij mij goed werk geleverd, maar dat kan toeval zijn.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||