niet rokers uitvoering bakje
niet rokers uitvoering bakje
In mijn E61 is lang geleden wat gerookt zo te zien. Lucht is er eigenlijk niet echt, maar ik gruwel van het "vieze" asbakje.
Mijn 330d was een nietrokers uitvoering, dus zonder asbak en met een normaal bakje op die plek.
Ik kan in de ETK niet vinden welk nummer ik moet bestellen voor de E61 om het asbakje te vervangen voor een normaal bakje. Bestaat dit überhaupt voor de E60/61??
Mijn 330d was een nietrokers uitvoering, dus zonder asbak en met een normaal bakje op die plek.
Ik kan in de ETK niet vinden welk nummer ik moet bestellen voor de E61 om het asbakje te vervangen voor een normaal bakje. Bestaat dit überhaupt voor de E60/61??
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
Re: niet rokers uitvoering bakje
ik heb de optie S441A SMOKERS PACKAGE. Maar gelukkig is er nooit in gerookt.
Weet wel niet hoe het er anders uitziet.
Weet wel niet hoe het er anders uitziet.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik heb ook mijn bmw gekocht, van iemand die er veel (lees; een sigaretten boom heeft opgebrand) in gerookt heeft.
Ik had vooraf gelezen, dat je rooklucht er wel uit kunt krijgen.
Ondertussen heb ik al de bmw laten 'cleanen' van binnen. Dit bedrijf zou de rook er wel uithalen.
De bmw kwam er ongeveer weg met een strikje erom heen. Zag er super uit, maar sinds de bloemengeur eruit is, komt de sigarettengeur weer terug. Zeker op warmere dagen.
Echt, ik snap niet dat mensen roken in een auto.
Gelukkig geeft de carcleaner aan, dit opnieuw te gaan behandelen, hij geeft me wel vertrouwen.
Hebben sommige van jullie ook ervaring met een rookauto?
Is het bij jullie helemaal opgelost?
Ik had vooraf gelezen, dat je rooklucht er wel uit kunt krijgen.
Ondertussen heb ik al de bmw laten 'cleanen' van binnen. Dit bedrijf zou de rook er wel uithalen.
De bmw kwam er ongeveer weg met een strikje erom heen. Zag er super uit, maar sinds de bloemengeur eruit is, komt de sigarettengeur weer terug. Zeker op warmere dagen.
Echt, ik snap niet dat mensen roken in een auto.
Gelukkig geeft de carcleaner aan, dit opnieuw te gaan behandelen, hij geeft me wel vertrouwen.
Hebben sommige van jullie ook ervaring met een rookauto?
Is het bij jullie helemaal opgelost?
Ik heb de niet rokers uitvoering en een niet asbak, maar gewoon plastic bakje voor pasjes en muntjes, etc..
Nummer weet ik helaas niet, maar het bestaat dus wel
Nummer weet ik helaas niet, maar het bestaat dus wel
handbak 2005 e60 525d, kopellingsventiel-delete, chassis versterkende trekstang, straight flow einddemper, dpf off, egr off, turbo van 530d, VVT tune: 253PK 572NM
- Mercedennys
deze bakjes zijn te koop, even zoeken op ebay voor e60 bmw ablagefach en dan zie er er een paar staan - of even bij dealer vragen.
http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-ASCH ... SwA4dWM5Fq
Onderdeelnummer: 6 976 375
http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-ASCH ... SwA4dWM5Fq
Onderdeelnummer: 6 976 375
Een ozonbehandeling verwijdert de sigarettenrook uit je auto!
Ja alleen vergeet men dat ook de luchtkanalen en airco omgeving gereinigd moeten worden wil je de geur echt goed eruit hebben. En dat laatste is lastig, zeker het reinigen van de airco verdamper. Ik heb bij een van mijn vorige auto's zo'n ozon apparaat zelf erin gezet en de motor een paar uur mee laten draaien zodat airco en luchtkanalen ook zo goed mogelijk 'gereinigd' worden. Dit doen ze bij een reinigingsbedrijf never nooit.
Je kan het echt uitstekend zelf doen hoor, bij Bo-rent een ozon machine halen en erin zetten. Gewoon 24uur aanzetten. Als je het zelf doet kan je alles openzetten in je interieur tijdens de behandeling. Dit openzetten doet een reinigingsbedrijf niet bij een ozonbeurt.
Wel een dringende tip: als je de motor mee laat draaien en deze weer uitzet (omdat je bijvoorbeeld de nacht in gaat adem dan tijdens het uitzetten van de motor de ozon NIET in. Het is echt rommel
Kortom ik heb (helaas) teveel ervaring met het verwijderen van rookgeuren in auto's en weet wat de cleaningsbedrijven doen en vooral niet doen
Je kan het echt uitstekend zelf doen hoor, bij Bo-rent een ozon machine halen en erin zetten. Gewoon 24uur aanzetten. Als je het zelf doet kan je alles openzetten in je interieur tijdens de behandeling. Dit openzetten doet een reinigingsbedrijf niet bij een ozonbeurt.
Wel een dringende tip: als je de motor mee laat draaien en deze weer uitzet (omdat je bijvoorbeeld de nacht in gaat adem dan tijdens het uitzetten van de motor de ozon NIET in. Het is echt rommel
Kortom ik heb (helaas) teveel ervaring met het verwijderen van rookgeuren in auto's en weet wat de cleaningsbedrijven doen en vooral niet doen