ColdAsIce - 330i E91

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
ColdAsIce

ColdAsIce - 330i E91

Bericht door ColdAsIce » 27 mei 2016, 23:30

Hallo Iedereen,

Ik ben Peter uit Noord Limburg en wil me hierbij even voorstellen. Heb net een BMW 330i E91 ingevoerd uit duitsland.

Op dit moment aan het kijken om mijn audio een kleine upgrade te geven middels een undertheseat subwoofertje en om mijn MULF2 aan de praat te krijgen. Ik ben naar deze auto omgeswitch vanwege gezinsuitbreiding, vandaar de station.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit was ie met de oude velgen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ovanjole

Re: ColdAsIce - 330i E91

Bericht door Ovanjole » 29 mei 2016, 10:24

Hey Peter,

gefeliciteerd met de aankoop van je auto, en je gezinsuitbreiding natuurlijk! mooie wagen, vind de velgen er ook prima op staan! heb je ook nog wat foto's van de binnenkant, ben ik ook wel benieuwd naar.
heb je nog plannen verder met de wagen op de audio na?

mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators, als je iets zoekt kan je ook rechtsboven de zoekfunctie gebruiken, werkt best oké:)

veel plezier met je wagen en op het forum! :duimen:

Jeremy

Re: ColdAsIce - 330i E91

Bericht door Jeremy » 30 mei 2016, 12:54

Dikke bak man! Ik ben ook sinds twee dagen eigenaar van een 330i, maar dan als sedan uitvoering. Ik ben (nog) niet zo thuis in de E90-wereld en heb ook een best wel goed aangeklede auto, maar kun je me wellicht wat meer vertellen over de subwoofer upgrade? Ik heb BMW HiFi en dit lijkt toch iets minder goed dan de Harman & Kardon die ik in m'n E46 had.

En zo'n MULF, is dat een Bluetooth audio kastje?

Voor nu wens ik je heel veel plezier op het forum en we zijn benieuwd naar verdere upgrades! Daar kun je het beste een showroom aan in het E90 gedeelte! :duim:

ColdAsIce

Re: ColdAsIce - 330i E91 M

Bericht door ColdAsIce » 31 mei 2016, 20:38

De BMW is geheel voorzien van zwart leder en heeft een mooi panorama dak.
https://www.dropbox.com/s/e4777jru761wd ... jpeg?raw=1

https://www.dropbox.com/s/jog1t2sxexhir ... jpeg?raw=1

Verder is de auto verlaagd en zitten er spacers op. Boven op de achterbumper is carbon folie geplakt waardoor er bijna geen krassen komen tijdens in en uitladen. En is groot licht door LED uitgevoerd. Verder is het rondom professioneel verduisterd, kunnen de achteruitkijk spiegels inklappen.

Er hebben flaps aan de voorbumper gezeten maar daardoor waren drempels wel erg lastig te nemen, dus die heb ik verwijderd.

De auto is van een liefhebber geweest en heeft nog maar 123k gelopen.

De sub upgrade twijfel ik nog een beetje over, ik heb gezien dat ik de standaard speaker kan vervangen door een sub, maar heb wel gezien dat dit veel werk is. Een makkelijkere weg zou zijn om een underseat actieve sub erin te leggen.

Ik heb in het verleden een 323f 2.0 V6 gehad, een zeldzame auto, en heel actief geweest op het 323f forum. Best wel wat mods gedaan.

Een dubbele subwoofer ingebouwd met 1000watt rms van phase linear, tegenwoordig hertz
Afbeelding

Wit suede leder in engeland besteld met een group buy en zelf ingebouwd
Afbeelding

Sideskirt, voorbumper mod, 17" velgen, getinte ramen, verlaagd en wat bestickering en kleine mods.
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”