Jeroen F20 116i 3drs

Show je BMW F20 / F21. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
JER0EN

Jeroen F20 116i 3drs

Bericht door JER0EN » 22 mar 2016, 12:26

Hallo allemaal, ik zal mij ook even voorstellen. Mijn naam is Jeroen, sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een BMW F20 116i automaat. Mijn vorige auto was een VW Polo, prima auto maar dit is toch wel even iets anders! Ik moet iedere dag zo'n 150km rijden dus ik zocht een comfortabele maar toch ook sportieve auto. De 1 serie is echt een geweldige auto, heerlijke automaat ook.

Het is een Sport met een leuk interieur, xenon en een goed audio systeem. Wat ontbreekt en de auto toch wel afmaakt naar mijn mening is het M tech exterieur. Dit staat dus ook bovenaan mijn lijstje naast chiptuning. De achterbumper heb ik al, ik zoek alleen nog een voorbumper.

Weet iemand of er verschillen zitten tussen de M135i en M tech bumpers? Voor zover ik kan zien alleen het ontbreken van de mistlampen. Ik heb geen mistlampen dus ik ga liever voor een M135i bumper of M tech bumper als de roosters aan de zijkant om te wisselen zijn.

Foto's volgen! :duimen:

mieske90
BimmerPortal Team

Verzoek tot voorstel

Bericht door mieske90 » 22 mar 2016, 19:08

Beste Jeroen,

Ik wil je graag verzoeken om je voor te stellen, dit kan d.m.v. een voorstel-topic.
Je hebt het al gedaan in het 1-serie gedeelte, maar nu mag je het nog een keer doen in het algemene gedeelte.

Alvast bedankt,
Michel - BimmerPortal Team
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Showroom”