Gooi het toch even in de groep aangezien ik het niet over mijn hart krijg om het niet aan te bieden!

Begin april ga ik voor een kleine week naar Engeland met de auto en neem mijn zomer velgen(4 stuks zonder banden) mee, deze worden daar gespoten voor £250,- (€323,-)voor alle 4 de velgen....
Heb het nagevraagd bij verschillende bedrijven in NL en het is niet niks om ze hier te laten spuiten, namelijk vanaf €100,- voor een powdercoat, wil je er een chromen rand bij of helemaal chroom dan moet je rekenen tussen de €200,- en €350,- per velg!
Mijn velgen hebben origineel een chromen rand maar deze zijn helaas verweerd en had dit al een lange tijd in de planning, nu werd ik door een goede vriend uit Engeland op dit bedrijf gewezen en heb ze meteen gebeld! Als ik ze de ene dag breng dan zijn ze de volgende dag klaar mits ik een afspraak heb gemaakt uiteraard

Indien er mensen geïnteresseerd zijn kunnen deze mensen een PB sturen naar mij! Graag voor de 25e maart reserveren bij mij zodat ik het bedrijf kan bellen voor een afspraak met het aantal velgen.

Zeg er wel bij dat ik €25,- extra vraag aangezien ik extra gewicht moet meenemen en ze ook weer aflever en ophaal bij het bedrijf en netjes bij diegene thuis aflever

Hierbij een link van het bedrijf: http://www.acefinishcarrepairs.com/
Mvg