Ik ben Pascal en rij sinds 1,5 jaar tot grote tevredenheid een E90 uit 2010. Mijn auto hiervoor was een Alfa GT, een prachtauto alleen constant in de garage

Nu mijn probleem:
Een tijdje geleden ging mijn schuif/kanteldak ineens niet meer dicht (nadat ik een iets hoorde knakken). Ben gelijk doorgereden naar een merkdealer om het te laten onderzoeken en mijn dak dicht te laten zetten.
De dealer kon mij vertellen dat het tandwieltje van het motortje welke het schuifdak regelt, is afgebroken. Het motortje heb ik meegekregen inclusief het gebroken tandwieltje. Repareren zou 'mogelijk' het probleem oplossen, mits het schuifdak niet helemaal kapot is.
Dit zou mij wel ruim EUR 480 (ex. BTW) kosten zonder de garantie dat het probleem daarmee ook opgelost is. Andere oplossing zou zijn het hele schuifdak vervangen

Op voorhand kijken of het schuifdak helemaal kapot is kunnen zij niet, ik ben dus min of meer verplicht om een gok te nemen van EUR 500. Iets te veel van het goede als je het mij vraagt..
Ik ben al bij diverse andere garages geweest maar het lijkt erop dat geen van allen ervaring heeft met reparaties aan een schuifdak.
Nu heb ik bij een 'recyclingsbedrijf' maar zelf een ander werkend motortje gekocht en deze moet nu worden ingebouwd.
Wie o wie kan mij -uiteraard tegen vergoeding- helpen (of weet iemand die dit kan) om dit motortje in te bouwen en te kijken of dit het probleem oplost?
Liefst in de (ruime) omgeving van Amsterdam.
Bvd!
Pascal