Rens 120d F20 2011
Rens 120d F20 2011
Ik ben sinds vandaag lid geworden. Rens, 26 jaar, Bergen op Zoom en bovenal BMW freak.
Tot medio vorig jaar een 335i gereden, nu een dieseltje vanwege de kosten. 120D hatchback F20 2011, 184PK
Ik hoop hier nuttige info te kunnen delen en verkrijgen
mvg
Rens
Tot medio vorig jaar een 335i gereden, nu een dieseltje vanwege de kosten. 120D hatchback F20 2011, 184PK
Ik hoop hier nuttige info te kunnen delen en verkrijgen
mvg
Rens
Re: even voorstellen
Welkom op het forum...
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.
Re: Rens 120d F20 2011
Hallo Rens,
welkom op het forum! al spijt dat je de 335 weg hebt moeten doen? zal wel even een verschil zijn..
heb je toevallig nog wat fotos van je huidige of vorige wagen? foto's doen het altijd goed op het forum!
verder nog plannen aan de wagen?
als je het leuk vind kan je een showroom aanmaken van je 1er!
mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets, probeer dan even de zoekfunctie rechtsboven.
veel plezier en succes met je auto
ps ik heb even je topictitel aangepast voor de duidelijkheid
welkom op het forum! al spijt dat je de 335 weg hebt moeten doen? zal wel even een verschil zijn..
heb je toevallig nog wat fotos van je huidige of vorige wagen? foto's doen het altijd goed op het forum!
verder nog plannen aan de wagen?
als je het leuk vind kan je een showroom aanmaken van je 1er!
mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets, probeer dan even de zoekfunctie rechtsboven.
veel plezier en succes met je auto
ps ik heb even je topictitel aangepast voor de duidelijkheid
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Rens,
YESS!!!! weer een 1-serie rijder erbij
Foto's van je bmw zijn altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
YESS!!!! weer een 1-serie rijder erbij
Foto's van je bmw zijn altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
- EliasEliasElias
Welkom! Ben benieuwd naar hoe je F20 (maar ook je 335) eruit zien! 
F20 - Glaciersilber - 16i - Styling 385
- BMWf20 2.0d
Welkom Rens!
Ik ben zelf terug van een 330i naar een 120D. Ik moet nog steeds wennen moet ik eerlijk zeggen, hoe gaat het jou af?