Sinds een tijdje ben ik de eigenaar van een 540i uit 1996. De Bimmer zier er nog strak uit, heb alleen een roestplekje op de bestuurders deur en een op de koffer. Verder kogel hard, dus gaat nog wel een tijdje mee. Km stand nu is 253.xxx.
Twijfel nog een beetje over LPi inbouw aangezien 1:6 (meestal minder) niet heel fijn is voor de portemonnee, maar goed je krijgt er een hoop lol voor terug zeker met het M onderstel waar hij de fabriek mee uit is komen rollen.
Hier had ik hem net, meteen maar even een poetsbeurt gegeven.

Later op een kleine "meeting"

Heb wel wat plannen voor de auto, o.a. DSP inbouwen. Heb een complete set uit een andere 540i overgenomen, moest het er alleen zelf even uit komen halen...

Echt alles eruit kunnen halen:

En het voordeel was dat ik nu exact wist hoe een e39 in elkaar zat, want de mijne moest natuurlijk net zover uit elkaar.

Meteen de gaten in de vloer dichtgemaakt, die ooit bedoeld waren om het zink uit de auto te laten lopen. de dopjes waren verteerd en ik kon er nu toch goed bij.

Maar goed, kabelboom ligt erin, boel aangesloten en heb muziek kunnen horen, en DSP werkte ook. Maar heb wat storingen waar ik even voor moet gaan zitten. Even alles nalopen.
Afgelopen zondag "even" naar belgie gereden om een uitlaat systeem van een M5 over te nemen, mijn kats zijn er ooit eens onder gebakken, en veel te klein want natuurlijk niet goed is voor de motor.

Word in nette staat teruggebracht.
Plannen voor nu:
Audio werkend krijgen,
Nieuwe schokbrekers voor,
RVS M5 uitlaat systeem plaatsen,
Interieur opfrissen,
Heel misschien komt er een ander bumperkitje op, hoewel ik het wel nice vind dat hij er nu sloom uitziet (heb geen logo's)
Ik houd jullie op de hoogte!