RVS E46 318 touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
rvs

RVS E46 318 touring

Bericht door rvs » 26 jan 2016, 22:48

Gisteren plaatste ik een vraag over de kachelmotor en ik begrijp dat een voorstelrondje wordt gewaardeerd.
Dus bij deze: ik ben Jan. 20 jaar lang heb ik een E30 gereden zonder problemen, nu rij ik een E46 318 touring en in een paar jaar al heel wat problemen gehad...en nog... vroeger was alles beter... ;)

Kevin

Re: voorstellen...

Bericht door Kevin » 27 jan 2016, 10:18

Hallo Jan,

Welkom bij BimmerPortal en bedankt voor je voorstel ronde.
Ik rijd zelf een e90 en moet zeggen dat er veel beter was vroeger maar qua techniek is BMW er wel echt op vooruit gegaan. Vervelend om te horen dat jij een hoop problemen hebt (gehad) met jouw E46. Hopelijk wordt je op het forum wat wijzer en krijg je antwoord op je vragen om problemen in de toekomst op te lossen. Rechtsboven het forum vind je de zoekfunctie waar je met bijvoorbeeld steekwoorden kunt zoeken of jouw vraag al eens eerder is gesteld en beantwoord. Zo niet dan kun je zelf gemakkelijk een topic openen. Probeer er wel voor te zorgen dat je deze in het juist sub-forum plaatst zodat de geschikte mensen die deze in de gaten houden je snel kunnen helpen. Mocht het fout gaan is ook geen probleem, dan proberen wij dit z.s.m. voor je op te lossen!

Ben wel benieuwd naar wat foto's van jouw wagen.

Succes met het oplossen van de problemen en misschien tot ziens op een van onze meetings.
.
Afbeelding

pointer16

Re: voorstellen...

Bericht door pointer16 » 28 jan 2016, 14:34

Welkom op het forum...

Tja, er zullen ook mensen zijn die jaren probleemloos rijden met een e46 318.

Ik had hiervoor MB 320 CDI en alle kinderziekten heeft deze auto gehad. Maar van andere MB forum leden weet ik dat ze met exact dezelfde auto probleem al enkele tonnen gereden hebben.

Bij iedere fabrikant heb je maandag ochtend producten (vrijdag middag borrel productie exemplaren).

Ik hoop voor je dat je verdere ellende bespaard blijft en je verder lekker kunt rijden.
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”