Edwin
Differentieel 120
Differentieel 120
Hallo mijn naam is edwin en heb al een e46
3 cabrio en ben nu op zoek naar een 1 serie voor naast de funauto. Ik ben gisteren wezen kijken bij een 120 uit 2008 met 120k op de teller. Bij de testrit hoorde ik een gierend geluid in de aandrijflijn vanaf een gangetje van 40-50. Zodra koppeling werd ingetrapt verdween het. Bij terugkomst bij dealer wist de verkoper ook te vertellen dat het lager van het diff vervangen moet worden. Dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn , nu ben ik eens gaan zoeken op internet en vind er eigenlijk niet zoveel over en ook niet op dit forum. Is dit een veel voorkomend probleem of was dit een verkooppraatje ? Verder was auto top zoals een bmw hoort te zijn dus was eigenlijk benieuwd hoe of wat.
Edwin
Edwin
Nulla tenaci invia est via is nu verandert in Aston Martin Q is good for you
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Differentieel 120
Hey Edwin,
Over welk model gaat het? E81 E82 E87 E88?
Over het probleem ik nog nooit iemand horen praten, dus zo'n veelvoorkomend probleem is het dan ook weer niet.
Over welk model gaat het? E81 E82 E87 E88?
Over het probleem ik nog nooit iemand horen praten, dus zo'n veelvoorkomend probleem is het dan ook weer niet.
Zegt mij ook niets,maar als je twijfelt altijd verder zoeken naar andere auto...zou het risico niet nemen dat je hem wel koopt en straks met een kapotte aandrijflijn zit!!
Spy.
Spy.
mijn album : viewtopic.php?f=134&t=47790
Dank voor jullie reactie en t gaat om een E81. Het schijnt volgens de verkoper dus een vaker voorkomend probleem te zijn, maar als je zoekt op internet vind ik weinig. Meestal is er een reden dat een auto te koop staat en denk dat dit wel eens de rede bij deze auto kan zijn. Tuurlijk blijft t mechanisch dus kan t slijten maar vind dit bij een stand van 120k wel wat vreemd. We gaan gewoon verder zoeken 
Nulla tenaci invia est via is nu verandert in Aston Martin Q is good for you
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
ja neem het risico gewoon niet...je vind er vast wel 1 die beter is!
Spy
mijn album : viewtopic.php?f=134&t=47790