Achterruitverwarming werkt niet helemaal
Achterruitverwarming werkt niet helemaal
Hallo,
Gister ben ik erachter gekomen dat de bovenste 2 verwarmingslijnen niet werken op mijn achterruit. Nu heb ik gekeken of er breuken waren in die lijnen, maar ik heb niks kunnen zien. Iemand een idee om dit op te lossen?
Alvast bedankt!
Gister ben ik erachter gekomen dat de bovenste 2 verwarmingslijnen niet werken op mijn achterruit. Nu heb ik gekeken of er breuken waren in die lijnen, maar ik heb niks kunnen zien. Iemand een idee om dit op te lossen?
Alvast bedankt!
- twanheering
Re: Achterruitverwarming werkt niet helemaal
Nieuwe ruit ben ik bang voor!
Bestaat een geleidende zilververf voor maar dan moet je wel de breuk vinden.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik heb meerdere breukjes gehad en die hebben ze gewoon kunnen fixen. Hoeft geen nieuwe ruit in hoor.
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Iemand een idee hoe ik de breuk kan vinden, want ik zie geen breuken in de bovenste twee lijnen 
ik zou zeggen, pak een spanningszoeker en prik eerst de ene stift links en de andere rechts. Dan zul je meten dat deze niet in verbinding staat. Je schuift een van de twee stiften steeds meer naar de andere kant totdat je wel verbinding krijgt. Dan weet je dat de breuk net ervoor zit.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 21 jan 2016, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
F31 320DA en E88 120i cabrio
Ik heb de draden gecontroleerd met een multimeter, maar heb geen onderbrekingen gevonden. Mijn bovenste lijnen zien er zo uit.