Van geen mf naar mf-stuur
Van geen mf naar mf-stuur
Hoe gaat dit is zijn werk, is het mogelijk om het huidige (zoner mf) stuur te vervangen door een stuur met mf?
-
Griffendahl
Re: Van geen mf naar mf-stuur
Wil je alleen weten of je het kan plaatsen... ??
Of betreft je vraag ook wat er allemaal gedaan moet worden om een en ander ook helemaal (of gedeeltelijk wellicht) werkend te maken ??
Of betreft je vraag ook wat er allemaal gedaan moet worden om een en ander ook helemaal (of gedeeltelijk wellicht) werkend te maken ??
Is het mogelijk om een kabel in te bouwen uit een (sloop) auto? Of is de nainbouw kabel persé nodig?
Wat voor stuur zit er nu in?
Na-inbouw set is sowieso nodig, en hoogstwaarschijnlijk ook de cruise control 'computer'.
Na-inbouw set is sowieso nodig, en hoogstwaarschijnlijk ook de cruise control 'computer'.
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hmm, ik zou in dit geval Bertus ff een PBtje sturen, en er lekker een M-stuur in proppen.
Ik heb nog een sport stuur liggen
Ik moet alleen nog een airbag hebben.
ik heb reeds een drie spaaks stuur waarin de mfl knoppen geplaatst kunnen worden.
maar als ik dit doe gaat het dan ook werken in mijn 320 99 er.
ze zeggen namelijk dat er in een 6 cilinder reeds veel meer standaard aanwezig is :?
maar als ik dit doe gaat het dan ook werken in mijn 320 99 er.
ze zeggen namelijk dat er in een 6 cilinder reeds veel meer standaard aanwezig is :?
fahren mit vergnugen
Met een na-inbouw kabel kun je de linker kant (radiobediening) werkend krijgen, uiteraard na plaatsing ander stuur.
Cruise control gaat je niet 1-2-3 lukken aangezien deze bij dat blok (M43) een apart stuurkastje heeft met een 'gaskabel' er aan.
Cruise control gaat je niet 1-2-3 lukken aangezien deze bij dat blok (M43) een apart stuurkastje heeft met een 'gaskabel' er aan.
www. M3 register .nl