Brandstof regelunit e61 benzine vervangen.
Brandstof regelunit e61 benzine vervangen.
Hallo allen, ik heb waarschijnlijk een defect in mijn brandstof regelunit en wil ik vervangen. Alleen heb ik geen idee waar deze zit. In de kofferbak? Bij de zekeringen?
Hoop dat iemand het weet. Het is de e61 2004 2.5 benzine.
Hoor het graag als iemand het weet
Mvg giovanni
Hoop dat iemand het weet. Het is de e61 2004 2.5 benzine.
Hoor het graag als iemand het weet
Mvg giovanni
Re: Brandstof regelunit e61 benzine vervangen.
Hallo Bart, bedankt voor de reactie. Het nummer via oem tracker gevonden alleen niet waar hij zit. Facebook heb ik niet, en de link zonder Facebook werkt niet.
Toch bedankt !
Toch bedankt !
Als ik tijd heb zal ik eens kijken, de link is idd nog steeds doorgeschakeld, website draait nog niet.
Maar er zal vast wel iemand zijn die het weet hier
Maar er zal vast wel iemand zijn die het weet hier
Welk OEM nummer heb je gevonden?
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Even een update... Heb de locatie gevonden. Hij zit achter tegen de rechter achter zijkant. Achter het panneel tussen de rugleuning en het opbergvak boven de accu. Die moest er voor weg. En voilla, hij zat er niet....wel de draai einden ( ongebruik) waar hij op kan. Dus hij is ergens anders gemonteerd
Mijn zoektocht gaat verder
Mijn zoektocht gaat verder
Is dat een aparte module ? Zit dit niet in de DME ?
525d E61 2007 pre-LCI
Vermoed dat we EKP (fuel pump relais/control unit) bedoeld word. De bevind zich idd meestal rechts achteraan.
525d E61 2007 pre-LCI
Het oem nummer is: 16147180427
Dat is idd de fuel pump relais/control unit.
Wat is het probleem ?
Wat is het probleem ?
525d E61 2007 pre-LCI
Startmotor draaid rond. Alles werkt. Alleen b pomp werkt niet. Rechtstreeks 12 v op de pomp werkt hij gewoon. Dit aangesloten en dan starten werkt de auto gewoon. Als dit is gebeurd, kan ik de motor afzetten. Als de bypass is weggehaald en dan wee start loopt hij ook weer gewoon. Het gekke is dat de bruin draad die de spanning moet leveren spanninloos is als hij niet wil starten. Pomp is goed. Geen draadbreuk. 1 boosdoener, de module die dit aanstuurt.
Heb de nieuwe via dparts in huis gehaald. De mannen hebben uitgelegd waar hij moet zitten. Zoals je eerder leest zit hij dus niet op deze plek.
Vandaar als iemand het weet?
Voor je beeldvorming, 3 cm ijzel op de auto. Geen deur of deksel die gewoon open wil. Stervenskoud, hele middag bezig geweest zonder resultaat
Heb de nieuwe via dparts in huis gehaald. De mannen hebben uitgelegd waar hij moet zitten. Zoals je eerder leest zit hij dus niet op deze plek.
Vandaar als iemand het weet?
Voor je beeldvorming, 3 cm ijzel op de auto. Geen deur of deksel die gewoon open wil. Stervenskoud, hele middag bezig geweest zonder resultaat
Ik neem aan dat je hem uitgelezen hebt ?
525d E61 2007 pre-LCI
Maar (waarschijnlijk domme opmerking), als de draden er wel zitten waar hij hoort te zitten, maar hij zit er niet....ontbreekt er dan niet gewoon iets. Ik vermoed dat je auto t dan helemaal niet zou doen, maar een ontbrekend deel met wel de draden op die plek is toch ook bijzonder vreemd?
Groetjes, Bjorn
Uit laten lezen. Geen fouten. Op de plek waar hij hoort de zitten, zijn geen loze stekers oid. Wat ik er mee bedoel is dat hij daar gemonteerd zou kunnen zijn. Gezien de draadeinden nog nog onbeschadigd zijn, is hij daar nooit geplaatst. Dat module in de auto zit is een feit. Rij er al vanaf mei vorig jaar in. Alleen waar zit hij dan?
Moet wel ergens achterin zijn. Zal morgen de achterzijde nog meer ontleden.
Moet wel ergens achterin zijn. Zal morgen de achterzijde nog meer ontleden.
Ah, vond t al een vreemd verhaal, maar begreep je verkeerd! Succes met de zoektocht
Groetjes, Bjorn