Ik kom net terug van een schadebedrijf om te vragen of hij mijn zwarte stootstrips kon overspuiten. Krijg ik als antwoord dat kan wel alleen hij zei dat het te zacht materiaal was, en daardoor het snel eraf kon gaan.
Het zou me dan 450 euro kosten voor de strips en de zwarte strip op de achterklep, maar dan zonder garantie dat het bleef zitten.
Wat raden jullie me aan? :?
Groete
Topic titel aangepast, zo weet iedereen waar het over gaat
Second opinion halen, als je er een goeie primer wordt gebruikt gaat de lak er echt niet zo snel af.
Er zijn diverse members die ook achteraf de strips hebben laten spuiten en ik heb van geen enkele van problemen gelezen.
Het is alleen zaak de strips niet te heet te drogen omdat ze anders kunnen vervormen en niet meer mooi terug passen.
€ 400,- vind ik een hoop geld overigens....
Mijn BMW staat nu ook bij een schadeherstel bedrijf en mijn vraag was dat bij hun ook als ze de lijsten mee konden spuiten. Ik kreeg daar op antwoord: Geen probleem. Dus ik weet niet waar het probleem licht met spuiten. Als je langs een paaltje rijd gaat de lak er ook af.
Oke, ik weer langs een bedrijf gegaan en kreeg het volgende verhaal: Die strips zitten er al een tijdje op en daardoor gaat het weer erin zitten zoals deze beste man het vertelde met als gevolg dat al het vuil en dergelijk in het kunstof gaat zitten. En hij kon mij ook geen garantie geven dat het bleef zitten en raden mij aan nieuwe strips te kopen van bmw die helemaal nieuwe zijn. Ik naar de bwm dealer toe, en de kosten voor die strips 320 euro! Dat gaat uhm dus ook niet worden. :?
En anders bestel je toch nieuwe strips bij de dealer,kosten ook niet zoveel.
RE: Ja ik ben daarna meteen naar een bmw dealer geweest alleen die vroegen er 320 euro voor!
Iemand ergens een adresje waar ik die strips goedkoper kan krijgen?
Alvast bedankt!
ja idd 320 is wel erg veel geld voor een stukkie kunstof :r
Maar ik heb ze laten spuiten, mijn oude lijsten, (5 jaar oud) en kreeg er 2 jaar lakgarantie op,
nog niet eens tegensputteren.
dus lijkt me geen probleem, en ik heb ook geen klachten