Tijs - E46 316i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
tijsg

Tijs - E46 316i

Bericht door tijsg » 04 dec 2015, 18:37

Hoi allemaal!

Ik ben hier net nieuw op het forum, dus zal mezelf even voorstellen. Ik ben Tijs, 24 jaar en woon in Noord-Antwerpen. Heb 2 maanden geleden een BMW E46 316i BJ1999 overgekocht van een kennis. Bedoeling is om deze helemaal te restaureren (zowel technisch als carrosserie e.d.), aangezien ik nu automechanica volg in avondschool. Momenteel ben ik nog heel onwetend over BMW techniek en auto's in het algemeen, maar hopelijk binnekort een nuttige hulp voor de rest onder ons. :) Fotootje zal ik zo snel mogelijk plaatsen, want doe jammer genoeg lange uren op het werk en het is al donker :P

Auto heeft door vorige eigenaar al serieuze wat herstellingen ondergaan (bij BMW garage), maar was vooral gericht op remmen en airco. Ik ga stelselmatig beginnen met de simpele dingen (nieuwe olie, oliefilter, luchtfilter, bougies,...) en hopelijk ooit revisie van versnellingbak en motorblok :)

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Tijs - E46 316i

Bericht door mieske90 » 06 dec 2015, 15:03

Welkom Tijs,

Je zult hier meer als genoeg informatie vinden, voor het onderhoud van je wagen.

De foto's zien we wel verschijnen.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: Tijs - E46 316i

Bericht door Bart70 » 07 dec 2015, 08:28

Welkom hier Tijs !

Zo te lezen ga je het allemaal goed aanpakken :duim:

We wachten de fotootjes geduldig af.

Uiteraard ook van mijn kant vele veilige en probleemloze kilometers gewenst !

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”