Auto valt soms uit.
Re: Auto valt soms uit.
Duidelijk... Dan moet er een nieuwe in:-) heb er nu al 500 km weer geen last van gehad maar wil het risico niet lopen.
Kan ik die van jou over nemen?
Kan ik die van jou over nemen?
Je hebt pb
Vandaag druk geweest met de wagen.
De garage waar ik ga geeft nu ook de speciale bmw software dus dat maakt uitlezen lekker makkelijk...
Vandaag is de krukassensor vervangen, de raildruk regelklep en brandstof filter.
Ga geen foutmeldingen die relevant waren. Hopelijk blijft hij nu rijden zonder stil te vallen.
Nog een vraagje goor kenners, weet iemand hoe de brandstof tank van een e61 werkt? Volgens mij heeft hij 2 dieptepunten, maar nu weet ik niet hoe het van de ene naar de andere kant gaat, iemand meer info hier over?
De garage waar ik ga geeft nu ook de speciale bmw software dus dat maakt uitlezen lekker makkelijk...
Vandaag is de krukassensor vervangen, de raildruk regelklep en brandstof filter.
Ga geen foutmeldingen die relevant waren. Hopelijk blijft hij nu rijden zonder stil te vallen.
Nog een vraagje goor kenners, weet iemand hoe de brandstof tank van een e61 werkt? Volgens mij heeft hij 2 dieptepunten, maar nu weet ik niet hoe het van de ene naar de andere kant gaat, iemand meer info hier over?
Hij heeft id 2 zijdes, je kan van elk de hoeveelheid brandstof erin aflezen in het geheime menuutje
525d E61 2007 pre-LCI
Zover ik weet is de linker pomp alleen een hevel naar rechts toe. De rechterpomp, een veel zwaarder exemplaar dan links, pompt de boel weer via de linkerpomp naar de motor
Hoop voor je dat alles nu inderdaad goed gaat komen
Hebben ze ook alle adaptiewaarden van de motor gewist, volgens mij is dat noodzakelijk als je de regelaar vervangt.
Rijdt de auto nu ook anders??
Hoop voor je dat alles nu inderdaad goed gaat komen
Hebben ze ook alle adaptiewaarden van de motor gewist, volgens mij is dat noodzakelijk als je de regelaar vervangt.
Rijdt de auto nu ook anders??
Ik merkte weinig verschil in het rijden.
Wat bedoel je net adaptiewaarden? We hebben wel het fout geheugen gewist..
Wat bedoel je net adaptiewaarden? We hebben wel het fout geheugen gewist..
Even uit mijn hoofd de algemene motor adaptiewaarden. het wissen van fouten in het geheugen is iets anders, ook heel belangrijk maar niet wat ik bedoel. Maar het kan ook zijn dat dit wissen alleen moet bij het wisselen van de railsensor en niet de railregelaar wat je nu hebt gedaan.
Zal eens kijken of ik het kan achterhalen in Rheingold
Gr,
Vincent
Zal eens kijken of ik het kan achterhalen in Rheingold
Gr,
Vincent
De eerste tank nu leeggereden!
Auto niet stilgevallen vooralsnog, fingers crossed!
Auto niet stilgevallen vooralsnog, fingers crossed!
Dat is zijn goede berichten, mooi!!