Ik heb vandaag m'n xenon koplampen binnen gekregen, en mijn vraag is of ik m'n xenon unit over kan zetten in m'n oude halogeen behuizing. m'n xenon lampen zijn beschadigt tijden de rit naar nederland. qua uiterlijk zijn beide units gelijk. ik weet niet of iemand het al gedaan heeft ?
ophangbeugels zijn afgebroken op beide units 1tje is een hoekje afgebroken heb al een claim ingedient bij de betreffent post instantie. helaas is het pakketje niet verzekerd verstuurt dus ik kan geen aanspraak maken op een vergoeding.
orginele koplamp behuizing vervangen
orginele koplamp behuizing vervangen
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
Re: orginele koplamp behuizing vervangen
Het is wel wat prul werk, maar het is mogelijk!
largeproject heeft dat ook gedaan aan één kant dacht ik

www. M3 register .nl
je bent ook altijd de pineut he? Eerst met je glazen en nu dit weer.. Als je plastic wilt repareren dan kan je 2 componentenhars gebruiken, dat lijm je maar 1 keer en als het afbreekt is het naast de lijmlaag en niet de laag zelf.
Heb je eventueel foto`s?
Weet je zeker dat ze beschadigt zijn tijdens het transport naar jou toe? En niet bij de fabrikant/verkopende instantie?
Heb je eventueel foto`s?
Weet je zeker dat ze beschadigt zijn tijdens het transport naar jou toe? En niet bij de fabrikant/verkopende instantie?
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
nee ik heb er nog geen foto's van. maar ik ben goed in piet luttige dingen opknappenMario TT schreef:je bent ook altijd de pineut he? Eerst met je glazen en nu dit weer.. Als je plastic wilt repareren dan kan je 2 componentenhars gebruiken, dat lijm je maar 1 keer en als het afbreekt is het naast de lijmlaag en niet de laag zelf.
Heb je eventueel foto`s?

geluk heeft me nooit toegelacht ben het ook gewent

Updeetje
ik kwam er tijdens testen achter dat 1 koplamp niet functioneerde. na testen bleek zijn voorschakel unit defect te zijn. meteen gestopt en contact opgenomen met de verkoper. maar m'n angel eyes ziten in m'n oude koplamp units en dat ziet er wel fraai uit als je gaat testen
alleen weet ik niet welke kabel ik moet hebben om m'n angel eyes op dim licht moet krijgen. De kabel (rood, wit goud/geel) die heb ik niet in m'n pre facelift bmw.
ik kwam er tijdens testen achter dat 1 koplamp niet functioneerde. na testen bleek zijn voorschakel unit defect te zijn. meteen gestopt en contact opgenomen met de verkoper. maar m'n angel eyes ziten in m'n oude koplamp units en dat ziet er wel fraai uit als je gaat testen

- largeproject
- Contacteer:
BertusE46 schreef:Het is wel wat prul werk, maar het is mogelijk!
Klopt.
Moet alleen 1 gaatje bij geboord worden in de behuizing om een kabel erdoor te laten,de grote van het gaat is zelfs al af getekent voor je.
Enige wat niet gaat lukken is de verstelling (gele draaiknop) van de lamp als je bv in Engeland gaat rijden.