Dennis E87 116i 2005

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Dennis78

Dennis E87 116i 2005

Bericht door Dennis78 » 09 nov 2015, 11:38

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum, vorige week onze Aygo omgeruild voor een meer volwassen gezinsauto.
Invoer vanuit Duitsland.
Ik hoop hier de antwoorden te vinden op eventuele problemen met de auto, ik heb er al 1-tje :roll:
Ik ben Dennis, 37 jaar en woonachtig op de Veluwe.
Dit is onze eerste BMW, maar vooralsnog bevalt hij prima.

We hebben een mooie zilver grijze 116i uit 2005 met wat AC Schnitzer onderdelen erop en eronder op de kop weten te tikken met een kleine 152xxx op de klok.

Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: Dennis E87 116i 2005

Bericht door Bart70 » 09 nov 2015, 15:17

Welkom hier Dennis !

Nette wagen zo te zien :duim:

Kun je misschien nog iets meer over jezelf en de wagen vertellen ?

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 09 nov 2015, 21:09

Welkom Dennis,

YESS!! weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:
een hele mooie met hele dikke velgen :duimen:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E87 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Dennis78

Bericht door Dennis78 » 10 nov 2015, 07:45

mieske90 schreef:een hele mooie met hele dikke velgen :duimen:
Ik schrok me kapot toen ik even ging googelen naar AC Schnitzer en zag wat die rommel kost :whistle:
Het onderstel is ook compleet van AC Schnitzer, verder zit er een sierstuk op de uitlaat ipv de complete demper, maar goed, het smoelt wel leuk.
Het ligt in ieder geval als een blok op de weg, de afritten van de snelweg zijn een feestje met deze auto, maar dat doe ik wel zonder de kids op de achterbank, want anders kan ik deze iedere keer schoonmaken na zo'n ritje, want daar word je niet vrolijk van :'(

Een collega van me heeft ook een 1-serie uit 2005, zodoende een beetje gekeken naar de ruimte die de auto biedt binnenin, maar de koters hebben plek zat op de achterbank en de Rhodesian kan mooi in de kofferbak.

Alleen die fluit die de radio maakt op FM is mega irritant, maar goed, daar loopt al een topic over :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”