Hallo allen hier
Casper is dus de naam.
Sinds kort dus deze bmw gekocht en ik moet me er nog aardig in verdiepen wat er allemaal nog aan gebeuren moet .
Als eerste zie ik dat iedereen die wervelkleppen laat verwijderen en moet ik zowiezo apk keuren en wil ik graag de automaat bak laten spoelen.Dus meteen maar een afspraak gemaakt bij Offenga in Franeker ,na aanraden van een kameraad van mij.Enthousiast dat ik ben heb ik ook meteen een Snap-in adapter voor iphone 5s gekocht van marktplaats omdat er 1 van een Nokia 6300 in zat ,maar helaas blijkt deze niet in mijn wagen te passen ,.dus bij deze is die weer te koop
Ook zit er een klein pitje in het voorruit dus zal ik die binnenkort ook laten vervangen of laten maken.Verder zitten er nog genoeg aan dacht puntjes op en aan zoals kleine steenslag pitjes en in 1 deur van een andere deur die er tegen is gekomen ooit, en wil ik graag de lampen laten polijsten of ga ik dat zelf doen. En ooit misschien een keer opnieuw laten spuiten zodat alle mini lak schade er weer uit is. De garage waar ik de auto kocht had haar zo mooi gepoetst dat je dat niet op eerste oog zag:)
Verder ben ik nog van plan om me stuur te laten maken aangezien het leer een beetje versleten is op de bovenkant .
Ook ben ik nog opzoek naar een mooi setje zwarte M velgen van 17inch voor winterbandjes,er zitten nu 19 onder en die zullen dan even langs een velgendokter gaan om de lichte schade te laten herstellen.
Nou Mieske90,. zo is het eerst wel weer even genoeg dacht ik zo