maikel bmw 530i e60 wordt M uitgevoerd.

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
maikel bmw

maikel bmw 530i e60 wordt M uitgevoerd.

Bericht door maikel bmw » 05 nov 2015, 19:15

hallo,

bijdeze toch na wat zoek werk mezelf effe tegen het licht houden hier.

vanaf me 18de jaar rij ik al bmw. ben begonnen met een bmw 320i e36. deze heb ik toen de tijd helemaal gerestaureerd binnen een half jaar en m uitgevoerd. denk daar bij dat het blok een aardige opfris beurt heeft gehad. hele intrieur opnieuwe (orgineel) laten bekleden. auto helemaal gestript en alles opnieuwe strak gemaakt gespoten etc etc etc.

heb hierna even een tussenstap gedaan met een audi s8 4.2 v8 uit 2001 wat echt als een kanon reed. maar mijn hart ligt toch bij een bmw.

na goed een jaartje heb ik een bmw x5 4.4 gekocht. ook deze heb ik helemaal aangespast. 4.6 bodypaket de om heen gemaakt in de kleur van de auto. rondom 4cm verlaagt. breedset velgen onder gezet met achter bandenmaat 315breed.

nu ben ik aangekomen bij mijn nieuwe aanwinst. een bmw 5serie, 3liter met net 130.000 kilometertjes gelopen. de auto is verder standaard. maar als jezelf handig bent en in het vak zit dan kietelt het toch weer om haar :///m: uit te gaan voeren. hierbij bedoel ik, m voorbumper, m achterbumper met dubbele uitlaat, m sideskirts, m roosters in voorscherm, kofferbak spoiler, mat zwarte grill met m streepjes, m spiegels en zit nog te twijfelen om haar te voorzien van een zwart dakje, bmw 128style/ bmw frankfurt velgen en rondom weer 4cm verlagen.

bijdeze mijn voorstellen.
mocht u nog een paar leuke tips hebben voor me 5serie sta ik er natuurlijk voor open

gr maikel :///m:

Bart70
Contacteer:

Re: maikel bmw 530i e60 wordt M uitgevoerd.

Bericht door Bart70 » 05 nov 2015, 20:10

Welkom hier Maikel !

Yesssssss, weer een 5 serie er bij hier :gekdoen: 5 serie rules ;)

Klinkt als een mooie wagen !

Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk gek op hier :ja:

Mooie plannen ook, behalve de M-roosters en de spiegels dan, maar ieder zijn smaak gelukkig :duim:

Tevens hierbij meteen maar een uitnodiging voor 24 april

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: maikel bmw 530i e60 wordt M uitgevoerd.

Bericht door mieske90 » 06 nov 2015, 14:56

Welkom Maikel,

een handig baasje zo te horen :duim:
je plannen zullen hem zeker goed doen.

foto's van je wagens zijn zeer welkom ;)

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”