De winter maanden staan voor de deur, ideaal moment om ook een topic te starten met onze cabrio.
Zo staat hij er op het moment bij met zijn winterslofjes alvast aangetrokken.
Hebben de hoognodige dingen al aangepakt en verbeterd
veel werk lijkt wel gedaan door een persoon die er echt geen verstand van heeft.
* grotere geventileerde schijven geplaatst,remklauwen geserviced ontlucht en afgesteld
ABS sensoren nagekeken en daar waar nodig vervangen door een nieuwe.
* Koppeling na gekeken tot me verbazing zit er een nieuwe koppeling in, alleen ook niet op de juiste manier ontlucht dus daar was ik ook zo klaar mee..
* gelijk maar een grote beurt uitgevoerd vooral omdat ik niet weet hoe hij verder onderhouden is geworden en zelf vind dat je een 6 cilinder echt wel eens goed mag uitlaten

* Het dak werkte ook niet zoals het hoorde deze moest met de noodhendel geopend worden tijdens de koop,al snel had ik in de gaten dat het geen groot probleem was.
Alles nagelopen de motoren opnieuw ingesteld gelijk de module aangepakt zodat het dak gewoon dicht gaat als de motor loopt dus niet meer eerst uitzetten en op contact pun 1 zetten

Gelijk een ander raampje in de soft top gezet en het dak is weer in orde!!
* Start motor vervangen had last van het bekende bendix probleem en irriteerde me er gruwelijk aan.
Dit is geen moeilijk werk zoals velen denken, echter neemt het wel de nodige tijd in beslag je moet veel demonteren om echt goed bij de start motor te kunnen komen..
Nog een hele lijst met kleine dingetjes deze zullen later ook allemaal apart opgesomd worden,
van al het werk tot nu toe zijn foto's gemaakt vind het altijd wel leuk om terug te kunnen kijken wat er allemaal aan gedaan is. deze zullen later ook toegevoegd worden om elkaar een beetje te helpen met het zelf sleutelen aan onze beemers