mooie leds AE e60 LCI
-
mooie leds AE e60 LCI
Beste leden,
Welk merk van leds geeft nu het beste resultaat voor een mooie witte kleur bij de LCI?
Ik lees veel over de Mtec leds.
Iemand ervaringen of suggesties voor mooie leds?
Welk merk van leds geeft nu het beste resultaat voor een mooie witte kleur bij de LCI?
Ik lees veel over de Mtec leds.
Iemand ervaringen of suggesties voor mooie leds?
Re: mooie leds AE e60 LCI
Umnitza en Mtec 

Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Volgens mij kunnen de genoemde LED's niet in een LCI. Althans, volgens die bedrijven.
Ik heb wel gezien dat de lampen van GP Thunder ook een mooie witte kleur geven. Dit zijn gewoon halogeen lampen, dus geven ook geen rare storingen of veel hitte.
Ik heb wel gezien dat de lampen van GP Thunder ook een mooie witte kleur geven. Dit zijn gewoon halogeen lampen, dus geven ook geen rare storingen of veel hitte.
Gaat het om de Halogeen of Xenon LCI ? Is wel goed om weten.
De Xenon's hebben een H8 type, en dit bestaat toch ook in Mtec ?
Voor het halogeen type is er heel wat minder keuze.
De Xenon's hebben een H8 type, en dit bestaat toch ook in Mtec ?
Voor het halogeen type is er heel wat minder keuze.
525d E61 2007 pre-LCI
-
Tom, het betreft een lci van 2009 met xenon, normaal moeten de leds van mtec hier toch voor gemaakt zijn, anders zouden ze ze toch niet op de markt brengen
Laatst gewijzigd door Bart70 op 12 okt 2015, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
-
Waarom neemt u aan dat deze leds niet in de LCI kunnen? Mtec maakt ze voor de LCI, anders zouden ze deze toch niet op de markt brengen?vpzeeman schreef:Volgens mij kunnen de genoemde LED's niet in een LCI. Althans, volgens die bedrijven.
Sorry, dan de Mtec's niet op hun website gevonden... inmiddels wel.
Meestal zijn ze voor bouwjaar 2003-2007.
Meestal zijn ze voor bouwjaar 2003-2007.
-
Geven de Mtec's geen flikkeringen? Op filmpjes zie ik ze meestal flikkeren of komt dit door de camera?
Op filmpjes flikkeren veel leds, dit komt bv door de manier waarop ze aangestuurd worden, is met het oog niet merkbaar.
525d E61 2007 pre-LCI
Wel jammer dat de Mtec H8 7000K is, had liever 4300 of 5000 gezien i.v.m. de Xenons standaard 4300 K zijn. Hoeveel lumen genereren de Mtecs? H8 gloeilamp 35W is geloof ik rond 800 lumen. Ik heb ook gezien dat men er een H8 55W in draait. Die geeft rond de 1150 lumen. We gevaarlijk voor de LMA lijkt me.
F10 N57N
-
De Mtec's vallen goed mee met de xenon, je ziet het verschil bijna niet ofja ik toch..
heb ze er vandaag ingezet. deze zouden rond de 1800 lumen geven.
zie foto's in link
viewtopic.php?f=120&t=47230
heb ze er vandaag ingezet. deze zouden rond de 1800 lumen geven.
zie foto's in link
viewtopic.php?f=120&t=47230
Laatst gewijzigd door Bart70 op 23 okt 2015, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.