Ervaringen BMW Interface Scanner
- lverstappenl
Re: Ervaringen BMW Interface Scanner
zul je moeten testen, ik heb op mijn 'oude' laptop, waar ik de interfase mee gebruik, XP als besturings systeem. Maar ik verwacht geen moeilijkheden met Vista, aangezien de software niet echt veel inhoud..
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Toevallig had ik vanmiddag nog contact met de adverteerder:
Geachte heer,
Helaas is het niet mogelijk het Bmw Interface systeem onder vista te laten draaien, onze universele Interfacesystemen werken wel gewoon onder Vista.
Met vriendelijke groet,
Mark Smeets
Smeets Solutions
KvK: 14100559
BTW: NL156018627B01
Tel: +31(0)6-15893387
Mail: info@smeetssolutions.nl
Web: http://www.smeetssolutions.nl
----- Original Message -----
From:
To: Smeets Solutions
Sent: Friday, August 29, 2008 12:49 PM
Subject: Reactie op uw advertentie: Bmw Interface e28 e30 e31 e34 e32 e38 e36 e46 e39
Beste LS,
Draait de software van dit interface ook onder Windows Vista?
Met vriendelijke groet,
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
- lverstappenl
Komende week ga ik het uittesten..Optical schreef:Toevallig had ik vanmiddag nog contact met de adverteerder:
Geachte heer,
Helaas is het niet mogelijk het Bmw Interface systeem onder vista te laten draaien, onze universele Interfacesystemen werken wel gewoon onder Vista.
Met vriendelijke groet,
Mark Smeets
Smeets Solutions
From:
Subject: Reactie op uw advertentie: Bmw Interface e28 e30 e31 e34 e32 e38 e36 e46 e39
Beste LS,
Met vriendelijke groet,
Dan blijven er een aantal mogelijkheden over:lverstappenl schreef:Komende week ga ik het uittesten..Optical schreef:Toevallig had ik vanmiddag nog contact met de adverteerder:
Geachte heer,
Met vriendelijke groet,
Mark Smeets
Smeets Solutions
From:
Beste LS,
Met vriendelijke groet,
1. Checken of het stiekem toch werkt (Compatibiliteitsmodus)
2. Virtual Machine / VMWare installeren, hier xp op zetten
3. Oude notebook kopen/gebruiken
- ///M 330Ci
mm, jammer..

Ok, laat dan even weten wat je bevindingen zijnlverstappenl schreef:Komende week ga ik het uittesten..

Freude am Fahren
Klinkt gek, maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het het beste werkt met Windows98.
Ik heb hier een oude laptop met Win98 en daarmee krijg ik soms meer foutcodes dan bij WinXP.....
Dus, koop gewoon een oude (maar toch goede) laptop met Win98. Kost je de kop niet
Ik heb hier een oude laptop met Win98 en daarmee krijg ik soms meer foutcodes dan bij WinXP.....
Dus, koop gewoon een oude (maar toch goede) laptop met Win98. Kost je de kop niet

www. M3 register .nl
en als je een beetje geluk hebt zit er ook nog een oude COM poort op ook
die ze er tegenwoordig maar vanaf laten en wij hebben hem zo hard nodig, althans er zijn adapters voor maar als er dan toch 1 zit ;D

die ze er tegenwoordig maar vanaf laten en wij hebben hem zo hard nodig, althans er zijn adapters voor maar als er dan toch 1 zit ;D
BMW is a pleasure that you never can measure
Dan wil je nog niet weten hoe zo'n geeikel je kan krijgen met Vista en rechten op diverse poorten... Dan heb je ze wel, maar dan moet Vista ook nog toestaan dat je ze gebruikt.
vmware en comport werkt niet altij even goed. heel vaak verliest vmware de verbinding met de compoort 
wat je wel kan doen is een usb compoort regelen en deze erop aansluiten.

wat je wel kan doen is een usb compoort regelen en deze erop aansluiten.
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
- lverstappenl
Is me niet gelukt, heb alleen een vista desktop. De vista laptop komt er binnen nu en 2 maanden..///M 330Ci schreef:mm, jammer..
Ok, laat dan even weten wat je bevindingen zijnlverstappenl schreef:Komende week ga ik het uittesten..
ik heb zo'n moduleke ook gekocht, maar heb alles geprobeerd en ging niet, programa zelf kan je nog openen maar modul ziet vista niet x|
gewoon bij iemand die een oude laptop heeft is vragen, waar xp of andere windows opsta en is lenen of je kan ze ook kopen voor een goeie prijske op net, moet geen zware zijn
gewoon bij iemand die een oude laptop heeft is vragen, waar xp of andere windows opsta en is lenen of je kan ze ook kopen voor een goeie prijske op net, moet geen zware zijn
BMW = = = Car For Life
-
Ik heb ook die 'BMW interface Scanner 1.36 voor OBD 1 en OBD 2 voertuigen tot 2004' bij smeets solutions gekocht,maar krijg dat ding niet aan de praat,ik heb alles aangesloten,laptop erbij met com port maar als ik het programma start zegt het programma dat het geen verbinding met het apparaat kan maken.
Weet iemand welke instellingen de com port op mijn laptop moet hebben? ik heb de laptop al geformateerd en windows er opnieuw opgezet maar nog steeds geen verbinding
Ik wil toch echt graag mijn bmw uitlezen.
Weet iemand welke instellingen de com port op mijn laptop moet hebben? ik heb de laptop al geformateerd en windows er opnieuw opgezet maar nog steeds geen verbinding

Ik wil toch echt graag mijn bmw uitlezen.
-
Nee ik gebruik gewoon windows xp pro.
En die aansluiting om het apparaat op aan te sluiten zit toch aan de bestuurderskant onderin hè? dat ik niet een verkeerd stekker gebruik
En die aansluiting om het apparaat op aan te sluiten zit toch aan de bestuurderskant onderin hè? dat ik niet een verkeerd stekker gebruik

Griffendahl schreef:Vista ??
Welke software gebruik je? Dat ding is nl alleen geschikt voor BMW Scanner 1.36. Let op dat je het kontakt van de auto helemaal aanzet, dus dat alle lampjes branden.
Op het kastje moeten ook al direct ledjes gaan branden.
Verder even kijken welk compoort nummer de gebruikte compoort heeft en dat instellen bij settings.
Op het kastje moeten ook al direct ledjes gaan branden.
Verder even kijken welk compoort nummer de gebruikte compoort heeft en dat instellen bij settings.