....
Re: BertusE46 #4
graag peter!farl schreef:Leuk, mag ik ook meedoen?Chris schreef::~ :~ top bertus! misschien een ideetje mocht je je kenteken hebben om eens een grote fotoshoot te maken met een paar andere mensen(van het forum) die in Brabant wonen? |p![]()
Nu weer over Bertus z'n auto...![]()
Wanneer heb je de rest van de pics? Can't wait...!
maare.. bertus. mocht je naar het rdw gaan.. strip je de hele auto? daarmee bedoel ik het leer eruit.. enz,enz.. enne het is gewoon zo wat er niet in zit. zit er ook niet in. of laat je het zo?
//.00.-// > /.-////.-///.-
Gefeliciteerd met je 323CI 

- michel
- Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!
Bij deze gefeliciteerd met je nieuwe 323Ci
Je weet de spanning er wel in te houden

Je weet de spanning er wel in te houden
Ga je trouwens door totdat je bij nummer 46 bent?
(dan zal dat wel de M3 zijn
)
(dan zal dat wel de M3 zijn

leuk 6 flinstones 
mooie auto. als ik jou was zou ik het leer er ook uit halen
scheelt in de pbm 

mooie auto. als ik jou was zou ik het leer er ook uit halen

Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
Mooie auto Bertus, gefeliciteerd.
Wat betreft het uitbouwen van fabrieks-accesoires; is het niet zo dat de douane via de VIN-code kan uitlezen hoe de auto is afgeleverd vanuit de fabriek en je dus alsnog moet betalen (extra BPM) voor datgene wat er in de auto zat bij productie ongeacht wat er nu in zit?
m.a.w. uitbouwen zou geen zin hebben.
Hoe dan ook, ben benieuwd hoe je deze gaat modden.
Wat betreft het uitbouwen van fabrieks-accesoires; is het niet zo dat de douane via de VIN-code kan uitlezen hoe de auto is afgeleverd vanuit de fabriek en je dus alsnog moet betalen (extra BPM) voor datgene wat er in de auto zat bij productie ongeacht wat er nu in zit?
Hoe dan ook, ben benieuwd hoe je deze gaat modden.

Ik dacht zelf ook dat hiernaar wordt gekeken.bulldogg schreef:Mooie auto Bertus, gefeliciteerd.
De douane kan best die lijst opvragen. Uiteindelijk is leidend wat er in de auto zit. Navi's worden eenvoudig weg wel eens verwijderd door verkopers en dan hoef je er echt niet over te betalen. Kan er alleen wel toe leiden dat je bezwaar zult moeten indienen....
Overigens zou het best kunnen dat ze voor een BMW uit 2000 niet eens kijken en je meteen geloven als je zegt dat er geen navi of leer in zit.
Overigens zou het best kunnen dat ze voor een BMW uit 2000 niet eens kijken en je meteen geloven als je zegt dat er geen navi of leer in zit.

BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
goed bezig bertus, prima keuze.
indien ook nog coupe model 323ci dan een perfecte keuze in mijn beleving.
ben zeker benieuwd naar pic's als ie gewassen is.
groet
indien ook nog coupe model 323ci dan een perfecte keuze in mijn beleving.
ben zeker benieuwd naar pic's als ie gewassen is.
groet
Ben heel benieuwd Bertus!! Mooie kleur dat orientblauw...
Die velgen zijn ook dik trouwens, die wil ik ook graag onder de coupé! Dus als je ze alvast kwijt wilt..

Die velgen zijn ook dik trouwens, die wil ik ook graag onder de coupé! Dus als je ze alvast kwijt wilt..

Morgen naar de RDW! (h)
Zal een **-GTS-* of **-GTT-* kenteken worden gok ik
Zal een **-GTS-* of **-GTT-* kenteken worden gok ik

www. M3 register .nl