Tim met defect aan E46 Touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Sjimmy

Tim met defect aan E46 Touring

Bericht door Sjimmy » 23 sep 2015, 10:22

Hoi allen.
Ik ben Tim en ben nieuw hier. Eerste autotechnicus. Het probleem is als volgt. Ik testte de ruitenwisser en sproeier van de pasgekochte 328 uit 1999 type e46. De sproeier deed het toen nog. Ruitenwissermotor van de sloop gehaald. Nog niets. Het kastje voor het openen van de deelbare achterruit vervangen omdat ook het lampje op het dashboard aangaf dat de achterklep openstond en aannemelijk was dat daarom ook de wisser het niet zou doen. Deze dus vervangen en alles deed het. Volgende dag echter niet meer. Lampje op het dashboard brandde weer. Kabelboom doorgemeten. Geen breuk. Iemand nog een goede tip?? Een electrisch aansluitschema van de achterruitenwisser is ook welkom. Bij voorbaat dank. Grt Tim

Bart70
Contacteer:

Re: Tim met defect aan E46 Touring

Bericht door Bart70 » 23 sep 2015, 11:08

Welkom hier Tim !

Je vraag kun je beter in het daarvoor bestemde subforum plaatsen, dit is het voorsteltopic.

Fotootjes van je wagen zijn hier altijd ook welkom :whistle:

Mocht je vragen hebben over het forum, pm dan een van de moderators even, we zullen je dan zsm proberen te helpen.

Tevens adviseer ikk de zoekkfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder hoop ik dat je probleem snel opgelost wordt met behulp van dit forum en wens ik je vele veilige en probleemloze kilometers :duim:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”