Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Preview
Thanks !
Bij EVM Restyling laten doen in Almere.
Levensduur is niet exact bekend, zal er ook vanaf hangen hoe je het onderhoud natuurlijk maar heb al wraps gezien van 4 jaar oud die er nog perfekt uit zien.
Bij EVM Restyling laten doen in Almere.
Levensduur is niet exact bekend, zal er ook vanaf hangen hoe je het onderhoud natuurlijk maar heb al wraps gezien van 4 jaar oud die er nog perfekt uit zien.
| '06 BMW 530i e61 compleet M | Eibach -30mm | Style m359 20' breedset 9&10.5j |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
&
Plaatjes kijken, zegt ook al een hoop. Was sneller klaar dan jou plakboek 

| '06 BMW 530i e61 compleet M | Eibach -30mm | Style m359 20' breedset 9&10.5j |
&
&
Toch maar even checken Bart!
Oeh! Die koplampen zo donker en zonder engellampjes zien er gaaf uit zeg!

Oeh! Die koplampen zo donker en zonder engellampjes zien er gaaf uit zeg!

x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
Die kerel heeft er ook een DIKKE funfer van gemaakt!
Deze foto is ERG dik (dikke velgen ook):

Deze foto is ERG dik (dikke velgen ook):

RML84 schreef:Plaatjes kijken, zegt ook al een hoop. Was sneller klaar dan jou plakboek

Wat betreft die lampen, not my thing, die velgen zijn wel weer superdik

Re: Oud en nieuw E61/ New rims
Kreeg de velgen niet lekker verkocht en was het zat, dus maar gekeken of ik ze ergens netjes kon inruilen......
Uiteindelijk bij Wheels Online terecht gekomen welke een mooie set voor me had, inclusief echt zo goed als nieuwe Michelin banden. Nu waren mijn banden ook nog bijna niet versleten maar deze zijn echt hagelnieuw nog zowat.
De stap dus maar gemaakt, eerst nog gekeken om ze in het zwart te nemen, maar wat me opviel, en wat ik al vaker gelezen had, het model valt dan helemaal weg, je ziet de spaken als het ware bijna niet meer, de gunmetal kleur er bij gehouden, en ja hoor, verliefd, stond supermooi.
Afijn, Breyton's GTS Gunmetal 19 inch breedset is het geworden dus, de oude velgen zijn dus ook niet meer te koop :

Waarschijnlijk volgende week zaterdag de montage, pics volgen uiteraard
Uiteindelijk bij Wheels Online terecht gekomen welke een mooie set voor me had, inclusief echt zo goed als nieuwe Michelin banden. Nu waren mijn banden ook nog bijna niet versleten maar deze zijn echt hagelnieuw nog zowat.
De stap dus maar gemaakt, eerst nog gekeken om ze in het zwart te nemen, maar wat me opviel, en wat ik al vaker gelezen had, het model valt dan helemaal weg, je ziet de spaken als het ware bijna niet meer, de gunmetal kleur er bij gehouden, en ja hoor, verliefd, stond supermooi.
Afijn, Breyton's GTS Gunmetal 19 inch breedset is het geworden dus, de oude velgen zijn dus ook niet meer te koop :

Waarschijnlijk volgende week zaterdag de montage, pics volgen uiteraard

Mooi dat je geslaagd bent, ben benieuwd
Hahahaha, waarschijnlijk wel ja
Liefst had ik bronskleurige velgen gehad, maar dat laat het budget niet toe, wie weet in de toekomst eens

Liefst had ik bronskleurige velgen gehad, maar dat laat het budget niet toe, wie weet in de toekomst eens

Dikke velgen hoor Bart! Die was ik van de week ook aan het bekijken (bij mij kriebelt het ook) 
Ben benieuwd naar de pics

Ben benieuwd naar de pics

Weekje wachten nog
Dankzij wat hulp en ondersteuning van Bimmerparts kon ik de goeie deal maken, is ook een vermelding waard, ik was bang dat ik een belachelijke prijs voor de oude velgen zou krijgen en de hoofdprijs voor de nieuwe zou moeten betalen, maar dat was op deze manier gelukkig niet het geval, anders had ik nog een tijdje door gereden.
Maar ben superblij er mee en kan niet wachten tot ze er onder zitten

Dankzij wat hulp en ondersteuning van Bimmerparts kon ik de goeie deal maken, is ook een vermelding waard, ik was bang dat ik een belachelijke prijs voor de oude velgen zou krijgen en de hoofdprijs voor de nieuwe zou moeten betalen, maar dat was op deze manier gelukkig niet het geval, anders had ik nog een tijdje door gereden.
Maar ben superblij er mee en kan niet wachten tot ze er onder zitten

Wow nice Bart! Ben ook zeer benieuwd naar het eindresultaat!
Mooi man! Godzijdank niet voor zwarte velgen gegaan!
Alstie helemaal af is wil ik 'm wel even komen bekijken hoor!

Alstie helemaal af is wil ik 'm wel even komen bekijken hoor!

Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic