320Cd trilt bij +/- 80
320Cd trilt bij +/- 80
goedendag,
ik heb een probleempje, als ik op een provinciale weg rij of langzaam optrek op de snelweg en ik kom in de buurt van de 80, dan gaat rechtsachter trillen, als ik dan een beetje gas geef is het weg, ik heb gemerkt dat dit alleen bij de 80.
Weet iemand de oorzaak en/of de oplossing hiervan? vind het opzich niet vervelend maar ben bang dat ik ergens schade aan veroorzaak als ik door blijf rijden hiermee..
overigens is het een automaat als het uitmaakt.
Groet,
Romain
ik heb een probleempje, als ik op een provinciale weg rij of langzaam optrek op de snelweg en ik kom in de buurt van de 80, dan gaat rechtsachter trillen, als ik dan een beetje gas geef is het weg, ik heb gemerkt dat dit alleen bij de 80.
Weet iemand de oorzaak en/of de oplossing hiervan? vind het opzich niet vervelend maar ben bang dat ik ergens schade aan veroorzaak als ik door blijf rijden hiermee..
overigens is het een automaat als het uitmaakt.
Groet,
Romain
Re: 320Cd trilt bij +/- 80
Velgen, banden kan oorzaak zijn, even balanceren en kijken of dit helpt, kan talloze oorzaken hebben. Of is het alleen bij gas geven en niet als je met een constante snelheid rijd ?
- francois1994
Mijn schoonvader heeft dit met zijn 328i touring gehad. bij 110 ging er voor iets trillen. bleek een kapotte schokbreker te zijn. maar kan idd vanalles zijn.
BMW E46 318i '99
Suzuki GSF1200 Bandit '01
Suzuki GSF1200 Bandit '01
mijn auto is dus vorige maand helemaal opnieuw uitgelijnd en gebalanceerd.. daarvoor had ik het ook al namelijk.
ik zal even kijken of ik het bij me winterwielen ook heb.
ik zal even kijken of ik het bij me winterwielen ook heb.
ik ga vanavond even goed ernaar kijken, ik wil het wel opgelost hebben 
Heb je toevallig de banden achter recent gewisseld ? Daar zou dan wellicht een hoogteslag in kunnen zitten.
E39 528I Touring automaat 1999
E46 330I Touring Automaat 2002
nee deze banden zijn niet gewisseld, deze banden zitten er al sinds het begin op, misschien even uitzoeken of ze wel goed gebalanceerd zijn?
Altijd verstandig. Zou goedkoopste oplossing zijn. Misschien loodje verloren....
E39 528I Touring automaat 1999