Bart70 schreef:ET14 moet in principe makkelijk gaan, zeker zonder verlaging. Het is denk ik alleen geen potje want volgens mij komen ze buiten je wielkasten.
Ze steken op het moment niet uit, vallen nog een beetje in de wielkasten. Daarom leek het op het eerste gezicht ook te passen.
Bart70 schreef:gJefe schreef:
Voor: 8,5j 245/40 19R. ET 14
Achter: 9j 255/40 19R. ET 18
Kloppen die ET-waardes wel die je op geeft ?
Ja heb ze van de velg afgelezen. Morgen maar eens dubbel checken misschien dat ik een typ fout heb gemaakt.
lekkerwijf1 schreef:Loopt het alleen aan bij drempels of bij sturen ? En zo ja welke kant van het plastic aan de motor zeide of aan het spatbord zeide.... wellicht zijn je bumpstops misschien kapot. Je et waarde voor de voorzeide is toch wel laag. Dus ik vermoed dat de wielen aan spatbord zeide aanlopen. Je zou inderdaad het camber wat kunnen bijstellen zoals tom aangeeft bij een uitlijner.
Bij het inveren (dus bij drempels of sommige hobbels op de snelweg). En het is aan de spatbord zijde, dus echt de buitenkant van de band die het plastic wielkuip schuurt.
Ik maak wel wat foto's morgen en misschien dat ik een video kan maken tijdens het rijden. Keep you posted