Mag ik me even voorstellen? BMW 118D

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Mries

Mag ik me even voorstellen? BMW 118D

Bericht door Mries » 19 aug 2015, 22:53

Hallo allemaal,

Mijn naam is Maurice uit Heerlen/ Limburg, 31 jaar, vader van een dochter van 3 jaar, en werk bij een automaterialen zaak (onderdelenverkoop).
Naast mn baan ben ik regelmatig te vinden in de garage. Waar ik met passie mijn hobby uitvoer..sleutelen!

Sinds 3 maanden in het bezit van een mooie lichtblauwe 118D uit 2006 E87 ( foto's volgen). Weliswaar een vrij kale uitvoering, de business edition. Hoop hier in de toekomst nog wat aan te kunnen veranderen qua stuur, en interieur van stof naar leder. Verder zitten er 18" tomason velgen onder.

Hiervoor heb ik van alles gereden, behalve BMW. Mijn laatste auto was een Ford focus wagon van 2006. Fijne gezinsauto, maar miste behoorlijk wat vermogen.. en dan nog de korte bak die hij had ( 3700 rpm bij 120 kmh). De 1 serie reed meteen al lekker, en voelt ondanks zijn formaat behoorlijk stevig en degelijk. En aardig stil van binnen voor een diesel. De 6-bak is super op snelwegen.
Vorige week heb ik m laten chippen. Dat is me erg goed bevallen. 40 pk en 80 nm toegevoegd. Met name het turbogat is nu te verwaarlozen. Kortom een zeer fijne auto met veel pit.

Waarom ik me op het forum heb aan gemeld? Ik vind het leuk om mee te lezen in jullie ervaringen, tips en trics, how to's en misschien kan ik daar wel een bijdrage in leveren.

Gr Maurice

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Mag ik me even voorstellen? BMW 118D

Bericht door mieske90 » 20 aug 2015, 11:11

Welkom Maurice,

YES, weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:

ik wil je graag uitnodigen voor de 1-serie meeting.
deze meeting zal plaats vinden op 13 september in Veldhoven.
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 65&t=45462

foto's zijn altijd welkom.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E87 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 20 aug 2015, 14:02

Welkom hier Maurice !

Ik ben erg benieuwd naar de eventuele fotootjes, we love pis hier :duim:

Uiteraard vele veilige en probleemloze kilometers gewenst !

emieltjuh

Bericht door emieltjuh » 20 aug 2015, 21:34

Welkom, ben benieuwd na de foto's :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”