lichten aan bij ontgrendellen?
lichten aan bij ontgrendellen?
goedemiddag,
ik heb sinds kort een bmw 318 d uit 2003 (faceliliftmode). nu heb ik sind gister ook een bmwscanner 1.4, hiermee kan je opties aan en uit zetten. ik wil graag dat de lichten aan gaan bij ontgrendellen van de auto kan weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen want ik kan er niks over vinden in de computer van de auto?
hoop dat iemand mij hiermee helpen kan
bij voorbaat dank
ik heb sinds kort een bmw 318 d uit 2003 (faceliliftmode). nu heb ik sind gister ook een bmwscanner 1.4, hiermee kan je opties aan en uit zetten. ik wil graag dat de lichten aan gaan bij ontgrendellen van de auto kan weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen want ik kan er niks over vinden in de computer van de auto?
hoop dat iemand mij hiermee helpen kan
bij voorbaat dank
-
Re: lichten aan bij ontgrendellen?
Volgens mij is dat niet te programmeren.
In de DIY hoek staat wel een howto van het aanpassen van de draadboom dat je dit effect krijgt.
Of anders zo'n aftermarket lichtmodule, waar ik nu even niet op de naam kan komen.
In de DIY hoek staat wel een howto van het aanpassen van de draadboom dat je dit effect krijgt.
Of anders zo'n aftermarket lichtmodule, waar ik nu even niet op de naam kan komen.
- ruudje2015
Coming home, leaving.... zoiets
Wie een BMW niet eerd, is het rijden niet weerd!
Inderdaad; of zelf gaan rommelen met elektronica (wat prima werkt als je weet wat je doet) of je koopt een e-light module. Standaard is dit niet te programmeren.
Bedankt voor de reactie's. het zal een module worden,zoveel verstand heb ik er niet van
E-Light Module kun je programmeren wat je zelf wel bijna alles is mogelijk + nog extra opties.
Bmw E46 320D 170 PK.
Pakket

- ruudje2015
Hoe programmeer je zoon module en past die ook op de e36, vind het wel mooi als angeleyes EN mistlampen oplichten tijdens ontgrendelen
Wie een BMW niet eerd, is het rijden niet weerd!